-Hallo! Guten Tag! Was kann ich fu(..)r Sie tun? - Hallo! Ich mo(..)chte gerne wissen, ob sie in der Zeit vom 20.07 bis 27.07. ein Doppelzimmer frei haben. - Es tut mir leid, aber es ist alles reserviert. Ich kann Ihnen aber ein Drei-Bett-Zimmer zu fast gleichem Preis empfehlen. - Wie gross ist das Zimmer? Wie gross ist der Unterschied? -Ungefa(..)hr 30 ZL. und Sie ko(..)nnen das Zimmer haben. - Gut, es ist nicht so schlimm. Wir nehmen es. Ich glaube schon am Abend vor Anfang unseres Kurses. - Wann wollen Sie genau ankommen? ...na, dann ist alles abgemacht. Wir erwarten Sie am 26.07. -Danke scho(..)n. Auf Wiedersehen. - Halo! Dzień dobry! Czym mogę słuzyc? - Halo! Chciałbym wiedzieć , czy macie państwo w terminie od 20.07 do 27.07 wolny pokój dwuosobowy. - Przykro mi, ale wszystko jest zarezerwowane. Mogę Państwu polecić pokój trzyosobowy za prawie tą samą cenę. - Jak duży jest pokój? Jak duża jest różnica cenowa? - Około 30 złotych i możecie Państwo wziąć ten pokój. - Dobrze, nie jest tak źle. Bierzemy. Mam na myśli wieczór przed rozpoczęciem naszego kursu. - Kiedy dokładnie chcecie Państwo przybyć? ... w takim razie wszystko umówione. Czekamy na Państwa 26.07. - Dziękuję i do widzenia.
Napisać dialog od początku do końca pobytu w hotelu. Plis pomocy !! ważne ! Gość: Recepcjonista : ...
Napisać dialog od początku do końca pobytu w hotelu. Plis pomocy !! ważne ! Gość: Recepcjonista : ......