Proszę obliczyć to i dać mi jakąś radę, bo zadała mi to a tego na lekcji nie było ;/ (₋⅖)² , (⅛)², (-½)⁴, (1⅓)³
Proszę obliczyć to i dać mi jakąś radę, bo zadała mi to a tego na lekcji nie było ;/
(₋⅖)² , (⅛)², (-½)⁴, (1⅓)³
(₋⅖)² =4/25 (⅛)²=1/64 (-½)⁴=1/16 (1⅓)³=(4/3)³=64/27 no najpierw podnosisz mianownik do potęgi a potem licznik ;D
(₋⅖)² = 4/25 (⅛)² = 1/64 (-½)⁴=1/16 (1⅓)³ =64/27
(₋⅖)²=4/25 (⅛)² = 1/64 (-½)⁴ =1/16 (1⅓)³=64/27=2¹⁰/₂₇ Rada poczytaj w podręczniku tą lekcje i naucz sie teorii. Powiec nauczycielce ze sie tego uczyłeś ale nie bardzo rozumiesz. O ile nauczycielka jest człowiekiem powie ze dobrze i cie zaprosi na konsultacje