Dear Sir or Madam, 24 March 2009 I am writing to complain about a laptop computer that I bought from your website on 15 March. I got an advertisement about this laptop computer in email from your company. These computer was on special offer and I bought it. When the computer arrived one week ago I turned it on because I want watch the film but the CD player does not work. Moreover the computer keeps crashing. I am very dissatisfied. I would be grateful if you could replace these laptop computer or send my money back. I look forward to hearing from you soon. Yours faithfully, XYZ(popis) Drogi Panie/Pani 24 marzec 2009 Pisze do państwa z reklamacją dotyczącą laptopa, który kupiłam na Państwa stronie 15 marca. Dostałam reklamę tego komputera w emailu od waszej firmy. Laptop był w promocji i kupiłam go. Kiedy komputer dotarł do mnie tydzień temu, włączyłam go ponieważ chciałam obejrzeć film ale odtwarzacz CD nie działał. Ponadto komputer ciągle się psuje. Jestem bardzo niezadowolona. Byłabym bardzo wdzięczna jeśli moglibyście Państwo wymienić komputer lub odesłać mi moje pieniądze. Czekam z niecierpliwością na waszą szybką odpowiedź. Z poważaniem, XYZ
napisac ,,letter of complaint'czyli list z reklamacja ,napisac na 100 słów na temat rzeczy jakiejs ze zepsulo mi sie cos...Prosze napiszcie mi po angielsku.prosze tlumaczenie na polski rowniez.
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź