Drodzy słuchacze, Pragnę przedstawić Wam przedstawić zagrożenia i negatywny wpływ reklam na człowieka. Po pierwsze reklamy manipulują widzem i często zatajają niektóre, zauważmy ważne dla klienta, informacje. Nie podają informacji dla siebie niekorzystnych. Kolejnym argumentem jest to że przez reklamy dzieci często buntują się, żądając wręcz produktu który widziały w reklamie. zdarza się że demoralizują - jeśli zawierają na przykład treści powiązane z erotyką np. reklama sieci komórkowej Mobile lub dezodorantu dla mężczyzn AXE. Na koniec jedna ze spraw które chyba najbardziej denerwuje widzów w czasie ciekawych programów telewizyjnych czy słuchowisk. Nadawanie reklam przez staje komercyjne często odbywa się wielokrotnie w czasie emisji danego programu. 1) przedstawienie ogólne tematu 2) manipulacja widzem poprzez rekalmy 3) negatywny wpływ na dzieci 4) demoralizacja 5) przerywanie programów telewizyjnych 5) podsumowanie i końcowe wnioski
Skonstruuj plan przemówienia dotyczącego wpływu reklam na widza.. Proszę o pomoc :D
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź