Nauczyciel również jest istotą ludzką, z wszystkimi tego konsekwencjami - posiada wolną wolę, sumienie, poczucie humoru itd. Jest przedstawicielem gatunku ludzkiego i tym samym jest w swej postaci identyczny jak uczeń, konserwator czy też pedagog szkolny. Powinniśmy go traktować na równi z innymi, tolerować jego ludzkie zachowania i nie dyskryminować (ale też nie podnosić do rangi świętości). Nauczyciel ma takie sama prawa i obowiązki jak my.
' Nauczyciel też człowiek ' . Chodzi tu o to, że nie mamy traktować nauczycieli inaczej. Jeśli się pomyli, to może, bo to też jest człowiek. Coś na podstaweie tego możesz napisać . ; ) bardziej rozbudować. Tak czy inaczej tak też jest dobrze. Proszę o najlepszą odp .
Psychologia
Psychologia
1. Przedmiot badań w Psychologii
Psychologia- dziedzina wiedzy, zajmuje się człowiekiem jako jednostką, indywidualistą, bada jego zachowanie w warunkach zewnętrznych, w relacjach z otoczeniem. Każdy człowiek dąży d...
Edukacja
CZY I JAK MOŻNA WYKORZYSTAĆ WIEDZĘ PEDAGOGICZNĄ W UZDROWIENIU WSPÓŁCZESNEJ EDUKACJI?
Myśląc o edukacji mamy na myśli ogół procesów, których celem jest zmienianie ludzi, przede wszystkim dzieci i młodzieży – stosownie do pan...
Typowe gatunki literackie pozytywizmu.
Nowela
Ukształtowała się we Włoszech w okresie renesansu - G. Boccacio „Dekameron”. Nowela - zwięzły prozatorski gatunek literacki o wyraziście zarysowanej akcji i jednowątkowej fabule. Jest ściśle podporządkowana rygorom...
Pozytywizm - konspekt.
Typowe gatunki literackie pozytywizmu
Nowela:
Ukształtowała się we Włoszech w okresie renesansu - G. Boccacio „Dekameron”. Nowela - zwięzły prozatorski gatunek literacki o wyraziście zarysowanej akcji i jednowątkowej fabule. Jest...
"O sztuce istnienia"
ERICH FROMM
„ O sztuce istnienia „
1.” O sztuce istnienia”
Autor próbuje pod wieloma względami odpowiedzieć nam na pytanie:, „Jaki jest cel życia? Jaki sens dla człowieka ma jego życie?
Nast...