używając przysłówków dobrze,źle w stopniu wyższym lub najwyższym z przeczeniem nie ,napisz ,jakie opinie o uczniu wydali nauczyciel matematyki wychowawca klasy

używając przysłówków dobrze,źle w stopniu wyższym lub najwyższym z przeczeniem nie ,napisz ,jakie opinie o uczniu wydali nauczyciel matematyki wychowawca klasy
Odpowiedź

np.Bartosz dostal jedynie z zachowania bardzo dobrze gdyz dostal zachowanie z pkt.dodatnich jesli by nie mial pkt.dodatnich to by otrzymal zachowanie mierne i jes;i w tym roku sie nam nie poprawi juz nie bedzie chodzil na zawody pilkarskie i na zadne wyciescki ,ai dzisiaj prosz3e powiedz mamie ze by do mnie jutro wpadla musze porozmawiac o twojch ocenach wienc wy nie bierzcie przykladu z waszego koleki Bartosza!!

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Używając przysłówków:dobrze, źle w stopniu wyższym lub najwyższym z przeczeniem nie, napisz, jakie opinie o uczniu wydali: 1. nauczyciel matematyki 2. wychowawca klasy   PROSZĘ O POMOC..!!! Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!!!

Używając przysłówków:dobrze, źle w stopniu wyższym lub najwyższym z przeczeniem nie, napisz, jakie opinie o uczniu wydali: 1. nauczyciel matematyki 2. wychowawca klasy   PROSZĘ O POMOC..!!! Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!!!...

Język polski

Używając przysłówków:dobrze, źle w stopniu wyższym lub najwyższym z przeczeniem nie, napisz, jakie opinie o uczniu wydali: 1. nauczyciel matematyki 2. wychowawca klasy   PROSZĘ O POMOC..!!! Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!!!

Używając przysłówków:dobrze, źle w stopniu wyższym lub najwyższym z przeczeniem nie, napisz, jakie opinie o uczniu wydali: 1. nauczyciel matematyki 2. wychowawca klasy   PROSZĘ O POMOC..!!! Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!!!...