O tworzenie bezpiecznej, życzliwej, spokojnej i przyjaznej atmosfery w klasie; O budowanie więzi koleżeńskich integrujących zespół klasowy; O uwrażliwienie na drugiego człowieka; uczenie się okazywania uczuć i nazywania ich; O uświadomienie uczniom, jakim osobom w swoim otoczeniu są bliskie, na kogo mogą liczyć; O ograniczenie zachowań agresywnych i przemocy; eliminowanie wulgaryzmów; O wspólne rozwiązywanie trudności i problemów uczniów poprzez ukazywanie właściwych sposobów postępowania; O dostarczenie wiedzy o konsekwencjach zachowań agresywnych; O eliminowanie negatywnych skutków niezdrowej rywalizacji; O budowanie pozytywnych relacji interpersonalnych; O uczenie szacunku do mienia społecznego i prywatnego; O wzmocnienie poczucia własnej wartości; O wzbudzenie w uczniach poczucia odpowiedzialności za własne zdrowie; O rozpoznawanie oznak stresu oraz poznanie sposobów radzenia sobie z nim; O uczenie się rozpoznawania reguł, jakie obowiązują w określonych sytuacjach społecznych oraz uświadomienie sobie ich sensowności; O ćwiczenie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania sporów za pomocą negocjacji a nie przez przemoc i agresję; O nabywanie umiejętności radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi; O propagowanie zdrowego stylu życia np.: uprawianie sportu, przestrzeganie zasady fair play, spacery, wycieczki piesze i rowerowe i inne;
czeeść ,
Przeprowadź debatę nad sposobami przeciwdziałaniu agresji w szkole . Wnioski zapisz w punktach.
prooszee piilne, daam najj, jak najszyybciej , na teraz ;d
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź