Napisz program uzupełniającymi danymi wczytanymi z klawiatury, pola obiekt klasy pralka (pojemność, symbol znakowy, producęt). Wprowadzone dane wyświetl na ekranie tylko jednym cout.

Napisz program uzupełniającymi danymi wczytanymi z klawiatury, pola obiekt klasy pralka (pojemność, symbol znakowy, producęt). Wprowadzone dane wyświetl na ekranie tylko jednym cout.
Odpowiedź

#include #include using namespace std; class Pralka { int pojemnosc; char symbol; string producent; public: Pralka (int pojemnosc, char symbol, string producent); ~Pralka (); void opis(); }; Pralka::Pralka(int pojemnosc, char symbol, string producent) { this->pojemnosc = pojemnosc; this->symbol = symbol; this->producent = producent; } Pralka::~Pralka() { } void Pralka::opis() { cout<<"Pojemnosc:"<>l; cout<<"Podaj symbol znakowy..."<>c; cout<<"Podaj producenta..."<>s; Pralka p(l,c,s); p.opis(); system("PAUSE"); return 0; }

Dodaj swoją odpowiedź