1) a)-|2²|+|4⁰|=-4+1=5 b)-4³:|-2|³+2²=2³+2²=8+4=12 d)-|4-5|²+|-3|³=-1-27=-28 e)(-|5-6|×|7-8|²)-|-5|=1*1+5=6 f)-|-|-5²|+2⁵|+10=-25+32+10=17 2) a)(-2)²×(-2)²=4²=16 b)(-20)²×(-20)¹×(-20)³=(-20)⁶=64000000 3) a)(-45)³×(1/15(ułamek))³+25²:(-5)²=(-3)³+(-5)²=-27+25=-2
Zamień ułamek zwykły na ułamek dziesiętny. 46 --- = 10 7 --- = 100 3 --- = 20 Pliss ;*
Zamień ułamek zwykły na ułamek dziesiętny. 46 --- = 10 7 --- = 100 3 --- = 20 Pliss ;*...
tam gdzie to możliwe rozszerz ułamek do mianownika 10 lub 100 lub 1000 lub i zapisz go w postaci dziesiętnej Ułamki o rozwinięciu dziesiętnych nieskończonych zapisz dokładnością do części setnych i pokoloruj pola na których się znajdują Możesz skorzystać
tam gdzie to możliwe rozszerz ułamek do mianownika 10 lub 100 lub 1000 lub i zapisz go w postaci dziesiętnej Ułamki o rozwinięciu dziesiętnych nieskończonych zapisz dokładnością do części setnych i pokoloruj pola na których się znajduj...
Tam gdzie to możliwe rozszerz ułamek do mianownika 10 lub 100 lub 1000 lub ... i zapisz go w postaci dziesiętnej.Ułamki które mają rozwinięcia dziesiętne nieskończone, zapisz z dokładnością do części setnych
Tam gdzie to możliwe rozszerz ułamek do mianownika 10 lub 100 lub 1000 lub ... i zapisz go w postaci dziesiętnej.Ułamki które mają rozwinięcia dziesiętne nieskończone, zapisz z dokładnością do części setnych...
licznik ułamka zwiększono o 50%,a mianownik zmniejszono o 50%. ułamek zwiększył się o 0, 100, 200 czy 300 %? Jeżeli a=6 ^15 i b= 2^16 * 27^5 to a a=b a>b a=2b
licznik ułamka zwiększono o 50%,a mianownik zmniejszono o 50%. ułamek zwiększył się o 0, 100, 200 czy 300 %? Jeżeli a=6 ^15 i b= 2^16 * 27^5 to a a=b a>b a=2b...
doprowadź ułamek do postaci nieskracalnej 75-100-setnych
doprowadź ułamek do postaci nieskracalnej 75-100-setnych...
Tam gdzie jest to możliwe rozszerz ułamek do mianownika 10 lub 100 lub 1000 i zapisz go w postaci dziesiętnej.Ułamki które mają rozwienięcia dziesiętne nieskończone zapisz z dokładnością do części setnych . 3/17 1/8 4/13 3/250 11/20 3/11 11/15
Tam gdzie jest to możliwe rozszerz ułamek do mianownika 10 lub 100 lub 1000 i zapisz go w postaci dziesiętnej.Ułamki które mają rozwienięcia dziesiętne nieskończone zapisz z dokładnością do części setnych . 3/17 1/8 4/13 3/250 11/20 3/...