Wady: --Shopping-Center ist groß und leicht zu vergessen, was ging siete.>>Centrum handlowe jest duże i łatwo zapomnieć po co siętam poszło. --Es gibt eine große Anzahl an Geschäften und man kann nicht beschließen, die zunächst den Namen.>>Jest tam duża ilość sklepów i nie można się zdecydować do którego najpierw wejść. --In der Regel gibt es teuer.>>Za zwyczaj jest tam drogo. Zalety: --Eine große Anzahl von Produkten.>>Duża ilość produktów. --Größere Auswahl an Waren.>>Większy wybór towarów.
Kupuję więc jestem. Konsumpcja jako rdzeń życia indywidualnego i społecznego
Nowe stulecie przyniosło nam wiele istotnych zmian społecznych i kulturowych rzutujących na nasze codzienne zachowania. Za jeden z wielu może tu posłużyć przykład stopniowo kształtowanego już wcześniej, jednak widocznego obecnie szczegól...
Przestrzeń w reklamie i aranżacja wnętrz wystaw, stoisk handlowych
Zagospodarowanie przestrzeni na wystawie sklepowej czy właściwe urządzenie stoiska handlowego jest nie lada sztuką. Należy w niej wykorzystać wiedzę psychologiczną, marketing, zasady kompozycji plastycznej i reklamę do tworzenia efektownych...