Wymyśl, wykonaj i opisz doświadczenie, które wskazywałoby, że w powietrzu jest para wodna. Wymień i zapisz: -cel doświadczenia, -potrzebne przedmioty, -kolejne czynności i obserwacje, -wniosek.

Wymyśl, wykonaj i opisz doświadczenie, które wskazywałoby, że w powietrzu jest para wodna. Wymień i zapisz: -cel doświadczenia, -potrzebne przedmioty, -kolejne czynności i obserwacje, -wniosek.
Odpowiedź

cel doświadczenia: zbadanie czy w powietrzu znajduje się para wodna potrzebne przedmioty: puszka pepsi, lub konserwa lub butelka Kubusia. czynności: wstawiam do zamrażalnika na 2 lub 3 godziny przedmiot, po wystawieniu z zamrażalnika obserwuję powierzchnię przedmiotu, na powierzchni butelki (konserwy) pojawiły się krople wody. Świadczy to o zjawisku skraplania. Para wodna znajdująca się w pomieszczeniu (temp. pokojowa - około 20 C) uległa skropleniu na zimnej powierzchni butelki. Wniosek: w powietrzu jest para wodna.

Dodaj swoją odpowiedź
Fizyka

Wymyśl, wykonaj i opisz doświadczenie, które wskazywałoby, że w powietrzu jest para wodna. Wymień i zapisz : - cel doświadczenia, - potrzebne przedmioty, - kolejne czynności i obserwacje, - wniosek. Błagam, pomóżcie ! To na teraz !

Wymyśl, wykonaj i opisz doświadczenie, które wskazywałoby, że w powietrzu jest para wodna. Wymień i zapisz : - cel doświadczenia, - potrzebne przedmioty, - kolejne czynności i obserwacje, - wniosek. Błagam, pomóżcie ! To na teraz ...

Fizyka

Wymyśl,wykonaj i opisz doświadczenie, które wskazywałoby, że w powietrzu jest para wodna. Wymień i zapisz: -cel doświadczenia -potrzebne przedmioty -kolejne czynności i obserwacje -wniosek

Wymyśl,wykonaj i opisz doświadczenie, które wskazywałoby, że w powietrzu jest para wodna. Wymień i zapisz: -cel doświadczenia -potrzebne przedmioty -kolejne czynności i obserwacje -wniosek...