mam chęć na pączka. wczoraj zacząłem hodować krowy. chce mi się spać.
1. agata ma chęć na pomidory . 2. lubie huśtać sie na hustawkach moja hulajnoga nie ma hamulców .
Klasa 5 ćw 1,2 str 62. Uzupełnij zdania, wstawiając was lub were. Następnie zmień je w zdania przeczące. 1 The maths lesson..................... easy. ...................................................................... 2 My mum and dad ........
Klasa 5 ćw 1,2 str 62. Uzupełnij zdania, wstawiając was lub were. Następnie zmień je w zdania przeczące. 1 The maths lesson..................... easy. ...................................................................... 2 My mum and ...
5kl. Present Simple, To- Be. jak odpowiedzieć na zdania? Jak ułozyc zdania? ktoś wytłumaczy? Lub poda stronke na sprawdzenie wiedzy? Lub jakieś sprawdziany? pilne daje naj ;D. x góry thx. czss do poniedziołku ;o
5kl. Present Simple, To- Be. jak odpowiedzieć na zdania? Jak ułozyc zdania? ktoś wytłumaczy? Lub poda stronke na sprawdzenie wiedzy? Lub jakieś sprawdziany? pilne daje naj ;D. x góry thx. czss do poniedziołku ;o...
uzupełnij zdania wstawiając Was lub Were. następnie zmień je w zdania przeczące tylko w zdania przeczące Ale jak coś źle zrobiłam to możecie mnie poprawić :)))
uzupełnij zdania wstawiając Was lub Were. następnie zmień je w zdania przeczące tylko w zdania przeczące Ale jak coś źle zrobiłam to możecie mnie poprawić :)))...
Uzupełnij zdania , wstawiające was lub were. Następnie zmień je w zdania przeczące. 1. The maths lesson ....... easy. ...................................................... 2. my mum and dad .............. in the garden . .............................
Uzupełnij zdania , wstawiające was lub were. Następnie zmień je w zdania przeczące. 1. The maths lesson ....... easy. ...................................................... 2. my mum and dad .............. in the garden . .....................
Uzupełnij zdania słowami some lub any. Zdania w załączniku.
Uzupełnij zdania słowami some lub any. Zdania w załączniku....
Dokoncz zdania tworzac z podanych elementow zdania z damit lub um ,zu 1.Der Lehrer spricht langsam____________(alle,verstehen,die Erklarungen) 2.Viele lernen Fremdsprachen__________(eine Arbeit,finden,im Ausland) 3.Sie mochte uber Skype telefonieren t
Dokoncz zdania tworzac z podanych elementow zdania z damit lub um ,zu 1.Der Lehrer spricht langsam____________(alle,verstehen,die Erklarungen) 2.Viele lernen Fremdsprachen__________(eine Arbeit,finden,im Ausland) 3.Sie mochte uber Skype telefonie...