1. Planujemy – koniecznie musisz zaplanować czynności, jakie chcesz wykonać w dniu następnym. Najlepiej będzie, jak zrobisz to wieczorem dnia poprzedniego, abyś rano miał już gotowy plan. Bez planu będziesz miotał się, nie mając konkretnych efektów swojej pracy, a chyba nie oto Ci chodzi, prawda? Musisz zacząć przykładać ogromną wagę do planowania. Zwykle zajmuje ono od kilku do kilkunastu minut, a pozwala zaoszczędzić do kilku godzin, które mógłbyś zmarnować, robiąc mnóstwo niepotrzebnych rzeczy. 2. Pracujemy systematycznie – systematyczna praca przynosi bardzo dobre efekty i z całą pewnością szybciej odniesiesz sukces, wykonując jakąś czynność codziennie (nawet kilka minut ), niż gdybyś miał raz na jakiś czas się ową czynnością zajmować. 3. Doprowadzaj sprawę do końca – pewnie znasz uczucie, kiedy zaczynasz coś robić, nie dokańczasz, bo zabierasz się za inną sprawę. Tak nie może być,bo zwykle kończy się to tym, iż po kilku godzinach masz 4 sprawy rozpoczęte, a żadna z nich nie jest ukończona – już tylko jeden krok do ciągłego zdenerwowania i przemęczenia pracą – robisz, robisz i nic z tego konkretnego nie wychodzi.
Na sukces trzeba sobie zapracowac. taki temat prosze napiszcie mi rozprawke tylko taka dluzsza wedlug tego planu blagam
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź