Może mogłabyś/mógłbyś ukazać tańczących ludzi, a w tle narysować nutki;-)
mozesz ,wykleic naprzyklad kuleczkami z dziurkacz lub poprostu pomalowac farbkami:)
Hmm... Ale do jakiegoś konkretnego musicalu czy musisz go wpierw wymyślić? Bo wszystko zalezy od zabarwienia - koemedia, tragedia czy obyczaj. Musical - tak ogółem - jest taką formą teatralną, która łaczy w sobie trzy gatunki: taniec, śpiew i grę aktorską. Stąd też jest jedną z najtrudniejszych form. Proponowałabym uwzględnić je na tym plakacie - na pewno ludzie tańczący w różnych dziwnych pozach, jakieś divy operowe... jeśli chodzi o aktorstwo, to najbardziej znaną pozą, jest poza hamletowska ("Być albo nie myć?... Oto jest pytanie." - i czacha w łapie) - o ile sama wymyślasz tematykę, rzecz jasna. Ale najpierw musisz okreslić - jesli sama wymyślasz fabułę - czego owe dzieło będzie dotyczyć: jakie będzie mieć zabarwienie (i dostosować do niego kolorystykę), w jakim okresie historycznym będzie się rozgrywać (= stroje), kogo będzie obejmować. Na pewno sporą część tego plakatu powinno zajmować logo wybranego musicalu, najlepiej z jakimś krótkim hasłem, ew. obsadą oraz datą premiery. Rozumiem, iż masz przedstawić ten gatunek bez słów, lecz opisałam tylko, jak zwykle wyglądają takie plakaty - a logo, moim zdaniem, jest dosyć ważnym i wręcz przewodnim elementem. Opisuje dzieło jedynie metaforycznie, nie zawiera treści słownej, tylko symboliczną. No i nie powinien być przesadzony - najczęściej plakaty musicalowe zawierają jak najmniej treści, są skupione na przedstawieniu symbolu - głw. wątku, są oszczędne, a co za tym idzie - łatwe w odbiorze. Przykłady: "Upiór w operze" - każdy plakat zawiera maskę upiora, przewodni element musicalu. "Taniec Wampirów" - na plakatach są szczęki, atrybut przewodni głównych bohaterów. "Les Miserables" ("Nędznicy") - na plakatach jest przedstawiciel zbuntowanego ludu, całość owiana jest kolorystyką barw flagi francuskiej - wiadomo, że walczą o niepodległość. "Koty" - żółte, łatwo się domyślić, iż kocie ślepka. ...i tak dalej, i tak dalej. Postaw na symbolikę.