Jak się w microsoft word robi indeksy dolne i górne(ważniejszy dolny) ;) Pomóżcie !

Jak się w microsoft word robi indeksy dolne i górne(ważniejszy dolny) ;) Pomóżcie !
Odpowiedź

Wchodzisz w format u góry na pasku potem w czcionka i tam jest indeks górny i dolny. Wystarczy zaznaczyć :)

Zaznacz tekst, który chcesz sformatować jako indeks górny lub indeks dolny. W menu Format kliknij polecenie Czcionka, a następnie kliknij kartę Czcionka. Zaznacz pole wyboru Indeks górny lub Indeks dolny.

jak masz taki Pasek na gorze gdzie masz Narzedzia główne obok masz Wstawianie i nacisnij na to wstawianie i na samym koncu masz Symbol i nacisnij na ten symbol na taka strzałeczke mała pod podpisem Symbol i tam ci sie okienko wyświeltli i wybierz wiecej symboli i pojawi Ci sie okienko i tam szukaj sobie i pozniej tylko OK i koniec!

Dodaj swoją odpowiedź