Woda "wodociągowa" zawiera bardzo wiele jonów (przedwszystkim węglowych, oraz wapniowych powodujących twardość wody) Podczas pracy silnika, woda krążąca w układzie chłodzącym silnika (głowica->chłodnica) ulega ona nagrzniu w głowicy chłodząc silnik a następnie rozgrzana wędruje do chłodnicy gdzie jest chłodzona oddając ciepło do atmosfery. Podczas tego procesu wytrącają się z wody zawarte w niej jony, które odkładają się na ściankach głowicy, przewodów, oraz chłodnicy w postaci kamienia kotłowego, który bardzo znacznie ogranicza przepływ cieczy przez chłodnicę, utrudnia wymianę ciepła z otoczeniem, oraz powoduje miejscowe przegrzania powodujące pęknięcia i rozszczenienia układu chłodzącego. Woda destylowana jest oczyszczona z jonów i jest bardzo zbliżona do czyste postaci H2O. Używając wody destylowanej, nie niszczymy układu chłodzącego (nie wytąca się kamień kotłowy ), i wykożystujemy maksymalnie sprawność układu chłodzącego.
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych mozna stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej.
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych mozna stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej....
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych można stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej? jak można to tak troszke wiecej:*:* z gory dzieki:*:*
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych można stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej? jak można to tak troszke wiecej:*:* z gory dzieki:*:*...
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych można stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych można stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej...
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych można stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej.
Wyjaśnij, dlaczego w chłodnicach samochodowych można stosować wodę destylowaną, a nie można stosować wody wodociągowej....