Znaczenie postępu w pracy biurowej.

Znaczenie postępu w pracy biurowej.
Odpowiedź

Postęp w pracy biurowej ma duże znaczenie. Nie trzeba przepisywać dokumentów - można je skserować, co jest dużo szybsze. Również przesyłanie dokumentów pocztą nie jest już tak długotrwałe - można przesłać je faksem lub pocztą email. Postęp spowodował szybszą pracę, bardziej wydajną i efektywną. Również to zasługa dużej komputeryzacji, opracowywania specjalnych programów do tworzenia i edycji dokumentów. Na przykład dla księgowych: nie muszą wszystkiego robić ręcznie, tylko wpisują cyfry i komputer sam wszystko liczy.

Dodaj swoją odpowiedź
Zarządzanie

Metody wartościowania pracy

METODY WARTOŚCIOWANIA PRACY

WSTĘP

W momencie, kiedy człowiek pierwotny podzielił po raz pierwszy pracę pomiędzy mężczyznę i kobietę, czyli tego który polował i zdobywał środki żywności, a tę która je przygotowywa�...