Dla mnie wolność to możliwość dzięki której nikt nie może mnie zrobić niewolnikiem to coś dzięki czemu jestem równy każdemu wolność pozwala mi się usamodzielnić oraz stać się pełnoprawnym człowiekiem który ma prawo do własnego zdania, opini i dowolnego czynu za który jedynie ja poniosę odpowiedzialność dzięki wolności mogę spełniać marzenia jak chce.
Być wolnym. Dla mnie to po prostu znaczy, że mogę robić co chcę nikt mnie nie więzi. Nikt mi nie zwróci uwagi, nikt mi niczego nie zabroni będę robić to co chcę. Żyję własnym życiem i nikt nie może nakazać mi niczego.Człowiek musi dokonywać wyborów takich jak chce, i jak uważa.
Być wolnym oznacza dla mnie to że mam swoje własne zdanie i nikt nie zabrania mi go głosić. Bycie wolnym oznacza dla mnie również brak przymusu, sytuację, w której można dokonywać wyborów spośród wszystkich dostępnych opcji.Nikt nie nakazuje mi co mam robić, co i w jakim jezyku mówić, nie jestem uwięziona. Bycie wolnym oznacza dla mnie również wyznawanie religi w którą wierzę, prywatności i wybierania środowiska w którym chcę funkcjonować
Czy Twoim zdaniem wolność, do jakiej Bóg wzywa człowieka, stanowi dla niego zagrożenie czy raczej szansę?Co dla Ciebie znaczy być wolnym? Zadanie może być ze źródeł z internetu. Na stronę A4. Mniej nie przyjmuję! Daje naj!!! Czekam do 20:30 dzisiaj!
Czy Twoim zdaniem wolność, do jakiej Bóg wzywa człowieka, stanowi dla niego zagrożenie czy raczej szansę?Co dla Ciebie znaczy być wolnym? Zadanie może być ze źródeł z internetu. Na stronę A4. Mniej nie przyjmuję! Daje naj!!! Czekam d...
Wskaż główne myśli w homilii św. Jana Pawła II i napisz która z nich jest dla Ciebie szczególna. 1. "Uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem" (Mt 11,29). Kościół cały wsłuchuje się dzisiaj w te słowa, którymi Chrystus objawia tajemnicę
Wskaż główne myśli w homilii św. Jana Pawła II i napisz która z nich jest dla Ciebie szczególna. 1. "Uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem" (Mt 11,29). Kościół cały wsłuchuje się dzisiaj w te słowa, którymi Chry...
Osobowość - trudy i radości jej kształtowania.
WZORY IDEOWE
Każda epoka tworzy własne, zgodne ze swą ideologią wzory zachowań ludzkich i stara się je upowszechniać. Mogą one mieć charakter ogólny, powszechny, bądź też elitarny czy klasowy. W średniowieczu wykształciły się dw...
Estetyka a Aksjologia i Psychologia
uczucia ludzkie wynikają z istnienia mniej lub bardziej uświadomionej hierarchii wartości i to wzbudza większe emocje (= czytaj: większe uczucia) co jest wyżej i bardziej „ważne” w tej hierarchii. Taka jest aksjologiczna istota emocji lud...
Antypedagogika
Antypedagogika-2 godz.
1. Czołowi przedstawiciele.
2. Podstawowe założenia antypedagogiki.
3. Dokonaj krytycznej oceny antypedagogiki.
Literatura:
1. Gałkowski S., Założenia, implikacje i konsekwencje antypedagogiki, ,,Kwar...