Firma "Modells" ma na celu pomoc młodym modelom ,którzy chcą wzbić się jak najwyżej w tej dziedzinie kariery.Firma jest w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością. Konkurencją mojej firmy jest "Fashion model" od ,której moja firma rożni się odpowiedzialnością oraz większymi zarobkami i większą populacją.Atutami firmy "Modells" jak i mojej konkurencji "Fashion model" jest profesjonalna praca, dzięki której wszystko jest opanowane.Natomiast słabością "Fashion Model" jest mało płatna praca przy, której populacja firmy maleje.W mojej firmie zastępcą prezesa jest Mariusz Kowalski ,który zna ponad 10 języków obcych w tym Francuski i Angielski.Jego referencje są na najwyższym poziomie.Wcześniej pracował w niemieckiej firmie ,która jest znaną i cenioną firma w tym kraju. Sekretarką prezesa jest Anita Kłębek, która perfekcyjnie posługuje się językiem niemieckim i włoskim.Pracowała w firmie Nivea ,która jest ceniona na całym świecie.
Biznes plan kawiarni „BossTone Cafe” I. Profil działalności gospodarczej: Poniższy biznesplan przedstawia projekt założenia działalności gospodarczej w formie kawiarni o nazwie „BossTone Cafe”. Przedmiotem działalności lokalu będzie sprzedaż produktów o charakterze konsumpcyjnym oraz świadczenie usług w zakresie konsumpcji na miejscu oraz na wynos. Według koncepcji podmiotu otwierającego działalność, lokal ma być miejscem przeznaczonym przede wszystkim dla osób powyżej 15 roku życia. II. Informacje ogólne: -Lokalizacja: Kawiarnia „BossTone Cafe” ul. Królowej Jadwigi 13c 34-400 Nowy Targ Wybór lokalizacji uzasadnia plan zagospodarowania przestrzennego okolicy, który zakłada powstanie w tym rejonie w niedalekiej przyszłości osiedla wraz z centrum handlowym. -Godziny otwarcia: Poniedziałek-Piątek 8:00-21:00 Sobota-Niedziela 9:00-22:00 III. Obszar działalności: Wstępna koncepcja zakłada prowadzenie działalności w obrębie miasta, nie wykluczając jednak późniejszego jej rozszerzenia w zależności od potrzeb i warunków finansowych na rynku. Miasto to liczy ok. 500000 mieszkańców. Bezpośrednio pod kawiarnię będzie można dojechać autobusem, gdyż obok niej znajduje się przystanek. IV. Forma prowadzonej działalności: Firma będzie prowadzona w postaci spółki jawnej, której trzon założycielski tworzyć będzie dwóch wspólników V. Analiza SWOT: a)szanse: -zakłada się, że wynik finansowy przedsiębiorstwa po pierwszym miesiącu działalności będzie przedstawiał się dodatnio; firma osiągnie miesięczny utarg w wysokości ok. 35 000 zł; -według założeń finansowych na przyszłość, po sześciu miesiącach działalności przedsiębiorstwa, zakłada się, że utarg będzie wynosił ok. 150000 zł -optymistyczna strategia finansowa zakłada, że po roku działalności na rynku kawiarni „BossTone Cafe” zwiększy swe obroty i uzyska utarg w wysokości ok. 328 000 zł. b)zagrożenia: - możliwe wystąpienie trudności w pozyskiwaniu klientów; - trudności w osiągnięciu zamierzonego zysku, w związku z dość znaczną konkurencją w zakresie prowadzonej działalności; -ewentualna zmiana planów zagospodarowania przestrzennego. c)silne strony: -bardzo dobra lokalizacja firmy -przystanek autobusowy znajdujący się bezpośrednio pod kawiarnią -parking dla samochodów osobowych znajdujący się naprzeciwko kawiarni d)słabe strony: -zbyt małe zaplecze w stosunku do potrzeb firmy -poprawa pozycji konkurencji na rynku VI. Posiadany wkład finansowy: Wspólnicy dysponują następującymi środkami pieniężnymi przeznaczonymi na pokrycie wydatków związanych z rozpoczęciem działalności gospodarczej i jej dalszym rozwojem WKŁAD WŁASNY: 16 500zł – oszczędności 52 000zł – środki ze sprzedaży prywatnego samochodu KAPITAŁ OBCY: 30 000zł – nie oprocentowana pożyczka od znajomych VII. Planowana struktura kosztów: -zakup wyposażenia 34 500zł -zakup towaru 3 079zł -pozostałe koszty: remont pomieszczeń 7 500zł zakup samochodu dostawczego 6 200zł działania promocyjne 3 600zł czynsz i opłata za wynajem lokalu 2 900zł opłaty notarialne i za czynności formalno-prawne 1 800zł opłaty (energia, gaz, woda, telefony itp.) 1 650zł pensje pracowników 6 000zł RAZEM: 29 650zł WSZYSTKIE KOSZTY:67 229zł VIII. Pracownicy: Wymagania: -przynajmniej średnie wykształcenie -komunikatywna znajomość języka angielskiego -umiejętność obsługi komputera -solidność, odpowiedzialność, samodzielność -pozytywne podejście do pracy Zadania dla pracowników: -bezpośredni kontakt z nabywcą -kalkulacja nakładów i cen -zapewnienie wysokiej jakości obsługi IX. Metody promocji i reklamy: -plakaty i ulotki -reklamy świetlne (neony) nad lokalem -spot reklamowy w lokalnej telewizji -własna strona internetowa -akcje promocyjne (obniżki cen, kupony rabatowe) X. Księgowość firmy: Księgowość firmy poprowadzi księgowy. ja dostałem 5 więc myślę że Ty też dostaniesz