Jakie cechy powinni posiadać pracownicy i kierownik? Na strone A5!nie mniej bo zgłaszam spam! ma byc nie z neta i super dobrze i super szybko ! Yea!;)

Jakie cechy powinni posiadać pracownicy i kierownik? Na strone A5!nie mniej bo zgłaszam spam! ma byc nie z neta i super dobrze i super szybko ! Yea!;)
Odpowiedź

kierownik: -określenie odpowiedzialności -planowanie zadań bieżących i długoterminowych, -organizowanie wykonania zadań, kontrola przygo­towania do pracy, toku działania oraz wyników pracy. -Organizowanie pracy musi więc być: rytmiczne, sprawne i skoordynowane. Kierownik odpowiedzialny jest za całokształt pracy -reprezentowanie za­kładu wobec konsumentów oraz wobec władz resortowych - i terenowych, dobór pracowników i ocena ich poziomu pracy oraz troska o nowoczesne wyposażenie zakładu. -przestrzeganie przepisów higienicz­no-sanitarnych i bezpieczeństwa i higieny pracy, -ponosi również odpo­wiedzialność za stan majątkowy i estetykę zakładu. -Czuwa on nad aktual­nością pracowniczych książeczek zdrowia, nad terminowym wykonaniem planów oraz nad podnoszeniem jakości produkcji i poziomu obsługi. Zakres czynności kierownika sali. pracownik: -dobrze wykonywać polecenia kierownika -przestrzegać czasu pracy obowiązującego w danym zakładzie

Pracownicy powinni wyróżniać się pracowitością, dużym przywiązaniem do wykonywaniem pracy.Jest to ważne ,bo gdyby nie to praca przez nich wykonywana była by nie solidna a to odbiło by się na produkcie /usłudze etc.Dobry pracownik powinien być również sumienny i uczciwy.Powinien być pewny siebie i chętnie okazywać pomoc kolegom w pracy . Kolejnymi cechami jakimi powinien wyróżniać się pracownik są komunikatywność i przyjacielskość aby w pracy ,zakładzie pracowało się przyjemnie i bez stresów czy niepotrzebnych sprzeczek.Pracownika powinna cechować również ambicja i zorganizowanie.Pracownik powinien być również poukładany i pewny siebie aby łatwiej podejmować wyzwania.Co do jego kierownika /szefa etc. to powinien mieć doń szacunek i szanować jego decyzje ,respektować jego warunki ale powinien umieć zaproponować swoje zdanie a nawet postawić się jeśli jest to wskazane.Kierownik powinien posiadać przede wszystkim cechy przywódcze.Powinien potrafić świetnie organizować pracę i dowodzić grupą .Musi umieć postawić warunki pracy i dopilnować ,aby każdy ich przestrzegał.Kierownik musi znać zasady BHP i kodeks pracy oraz prawa swoje i pracowników.

Dodaj swoją odpowiedź