Ad 5 "...czy na skutek działania stereotypu, obniżają się wyłącznie te zdolności, których on dotyczy..." Ad.6 Porównania zawarte w akapicie 9 pełnią funkcję wyjaśniająca naukowy język jakim posługuje się autor tekstu, aby czytelnik mógł lepiej zrozumieć przesłanie. Ad. 7 Żarty o blondynkach wpłynęły negatywnie na funkcjonowanie pamięci operacyjnej u studentek i włączyły stereotyp "głupiej blondynki" Ad.8 Sposoby dezaktywowania stereotypów: - prezentacja przeciwieństw stereotypów ( inteligentna blondynka) - humor jeden z lepszych sposobów dezaktywacji stereotypu) - wiedza na temat stereotypów Ad.10 -d -informatywna Ad. 11 - murzyni są leniwi - kobiety są kiepskie z matematyki - Polacy do bałaganiarze - blondynki są głupie Ad.12 Autor przywołuje słowa dr. Bedyńskiej dla przykładu oraz lepszego przedstawienia samego problemu jakim są stereotypy i walki z nimi. Również dlatego, aby jego artykuł był bardziej wiarygodny. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam. Pozdrawiam
bardzo pilne! czytanie ze zrozumieniem. Marcin Rotkiewicz ,, Cala prawda o blondynkach"
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź