jakie przymiotniki oceniające i wyrazy nakłaniające są często stosowane w reklamach? sporządź słowniczek językowych chwytów reklamowych. Koniecznie na dzisja .! Prosze.. pomocyy

jakie przymiotniki oceniające i wyrazy nakłaniające są często stosowane w reklamach? sporządź słowniczek językowych chwytów reklamowych. Koniecznie na dzisja .! Prosze.. pomocyy
Odpowiedź

W reklamach używa sie głównie przymiotników zachwalających produkt. np.: świetny wyjątkowy najlepszy jedyny wysmienity znakomity wspaniały niezwykły wyróżniający sie wybitny doskonaly wyborny zjawiskowy

*musisz to miec.... * nowośc *jedyny taki na polskim rynku *jedyny w swoim rodzaju *twoja przyjaciółka ci takiego pozazdrości *w promocyjnej ofercie *25% taniej *5 pierwszych osób dostaje prezent * gratis *przecena *kopara opada *jest stworzone dla ciebie.. *w sam raz dla ciebie * za jedyne ... zł *tanio * jedyne w swoim rodzaju *są naprawdę zjawiskowe * po promocyjnej cenie * drugi produkt 50% taniej * musisz go miec! Dostanę naj?? ;p

-koniecznie -najlepszy -najskuteczniejszy -idealny -najtańszy -warto

Dodaj swoją odpowiedź