1. wnioski które wypływają z danej reklamy mówią o tym że reklamowany produkt jest najlepszy. 2.zagrożenia; ludzie nie patrzą już na inne produkty i biorą dany produkt,a czasami jest tak że jest on droższy o gorszy od tanszego i lepszego.kożyści ; są najbardziej dla producentów. 3.zazdrość drugiej osoby że pierwsza może to mieć a on nie. Mam nadzieje że pomogłam. Liczę na Naj.!
wnioski: Reklamowany produkt jest najlepszy, bądź jeżeli reklama ma na celu zniechęcenia do czegoś konsumentów to jest najgorszy. Wszystko jest wszędzie najtańsze i najlepszej jakości. Czegoś nie powinno się robić ze względu na zdrowie (np reklama "palaczy prosimy do urn" czy coś a la to było) Propagowanie złych nawyków (np. reklamy piwa) Propagowanie złych nawyków żywieniowych (reklamy KFC, McDonalda itp) zagrożenia: zagrożenie zdrowia zagrożenie dla zawartości portwela (;p) zagrożenie dla własnego światopoglądu, nie zależnego od bodźców zewnętrznych korzyści: Dowiedzenie się o nowych produktach jakie są nam proponowane Możliwość zastanowienia się nad tym co dla nas dobre a co złe 3. Reklamy kreują rzeczywistość na swój sposób. W reklamach wszystko jest łatwe, proste i przyjemne. Reklamy mające nas do czegoś zachęcić nie ukazują nam niebezpieczeństw jakie mogą płynąć z tej decyzji. Dopiero wybierając jakiś produkt odczuwamy to czego reklama nie przekazała.