1. Obserwacja 2. Problem badawczy 3. Hipoteza 4. Doświadczenie 5. Wniosek
1. Wymień i omów cechy istot żywych. 2. Podaj poziomy organizacji życia i nauki biologiczne zajmujące się nimi. 3. Co to obserwacja a co to jest doświadczenie. 4. Omów etapy metody naukowej. Podaj przykład. 5. Przedstaw zasady przeprowadzania doświa
1. Wymień i omów cechy istot żywych. 2. Podaj poziomy organizacji życia i nauki biologiczne zajmujące się nimi. 3. Co to obserwacja a co to jest doświadczenie. 4. Omów etapy metody naukowej. Podaj przykład. 5. Przedstaw zasady przepro...
1. Wymień i omów cechy istot żywych. 2. Podaj poziomy organizacji życia i nauki biologiczne zajmujące się nimi. 3. Co to obserwacja a co to jest doświadczenie. 4. Omów etapy metody naukowej. Podaj przykład. 5. Przedstaw zasady przeprowadzania doświadc
1. Wymień i omów cechy istot żywych. 2. Podaj poziomy organizacji życia i nauki biologiczne zajmujące się nimi. 3. Co to obserwacja a co to jest doświadczenie. 4. Omów etapy metody naukowej. Podaj przykład. 5. Przedstaw zasady przeprowa...
Biomedyka-pytania i odpowiedzi- kolokwium
Pyt.1
Wyjaśnij pojęcie konstytucji (biotypu) osobnika.
Konstytucja (biotyp) jest to zespół genetycznie zdeterminowanych właściwości psychicznych i fizycznych osobnika, modyfikowanych w trakcie rozwoju osobniczego przez czy...
Historia mysli Ekonomicznej -odp. na pytania z egzaminu I rok
1.Metodologia nauki mówi o dwóch tradycjach euklidesowo-kartezjańskiej i babilońskiej (stoickiej). Czym one różnią się i jakie ma to znaczenie dla nauki ekonomicznej? Tradycja euklidesowo-kartezjańska (aksjomatyczno-dedukcyjna) – w tej tr...