nie wszystkie gry komputerowi niepomagają łuczniowi . są takie gry kture pomogą ci zrozumieć niekture żeczy
Tak, zgadzam się ze stwierdzeniem, że gry komputerowe szkodą prawidłowemu rozwojowi ucznia. Naukowych uzasadnień tego twierdzenia można podać z pewnością bardzo wiele, ja podam tylko kilka podstawowych, których sam, jako uczeń, jestem świadomy. Gry komputerowe to ogromni pożeracze naszego czasu. Ci najbardziej zaangażowani uczniowie potrafią spędzać w wirtualnym świecie całe godziny, całe dni i noce, niemalże całe tygodnie. W tym czasie niedojadają, niedosypiają, siedzą często godzinami w nieprawidłowych pozycjach deformujących ich młody orgnizm, niszczą oczy, a nawet potrafią zaniedbać swój wygląd czy higienę osobistą, by tylko nie stracić cennych minut przed pulpitem komputera. Innym czynnikiem szkodliwie wpływającym na prawidłowy rozwój ucznia, który nadmiernie wkroczy w świat gier komputerowych, jest często jego częściowe lub całkowite oderwanie od rzeczywistości. Osoba taka traci faktyczny kontakt z rodzicami, rodzeństwem, rówieśnikami, zaniedbuje szkołę, naukę, obowiązki w domu. Najważniejszy staje się dla niej wirtualny świat gry i tylko te postaci, które w nim występują. Najwięcej jednak szkody mogą wyrządzić młodej osobie gry komputerowe, których akcja rozgrywa się tylko i wyłącznie wokół gromienia czy zabijania kolejnych przeciwników. Osoba taka staje się zwykle bardziej agresywna i nieprzeidywalna w swym postępowaniu również w rzeczywistym świecie. Nieustanne obcowanie z przemocą, krwią i zabijaniem pozostawia w psychice takiego ucznia trwałe piętno.