obejmuje ubiór, higienę itp. Wprowadza ważne elementy do komunikacji. Ubiór - przekazuje wiadomość o tym, jak postrzegamy samych siebie. Ubranie stanowi wizytówkę każdego z nas i w dużym stopniu wpływa na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie. Zupełnie inaczej będzie postrzegany mężczyzna ubrany w garnitur niż ten sam odziany w podarte dżinsy. Podobnie kobieta ubrana w garsonkę w porównaniu ze strojem - powiedzmy znacznie swobodniejszym czy wręcz wyzywającym. Ponadto ubiór wywiera wpływ nie tylko na obserwatora, ale także na właściciela - "dobrze wyglądam - dobrze się czuję" Rozmowa kwalifikacyjna - człowiek ubiegający się o pracę, powinien zadbać o swój wygląd zewnętrzny. Schludny, mało wyzywający, kulturalny, stonowany i dopracowany strój wywrze dużo lepsze wrażenie na pracodawcy niż ubiór niechlujny, luźny. Wzbudzi podświadome zaufanie i zwiększy szanse na zatrudnienie.
1.W jaki sposób informacje mogą byc przekazywane przez ubiór ? 2.Podaj przykłady sytuacji których ubiór wpływa na prowadzone rozmowy
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź