a) 3*7-4*5=21-20=1 b) 6*(2+7)=6*9=54 c) 10*6+12:3=60+4=64 d) 100-2*(13-7)=100-2*6=100-12=88 e) 70-(25-4):7=70-21:7=70-3=67 f) 10*6+12:3+2=60+4+2=66 g) 5*(4+7)-6*3=5*11-18=55-18=37 h) 8*9-(5*4-2*7)-2=72-(20-14)-2=72-6-2=64 i) 2*9:3+12*(17-4*3)=18:3+12*5=6+60=66 j) 2*70-(2*5+14)*2-10=140-24*2-10=140-48-10=82
3 * 7 - 4 * 5 = 21 - 20 = 1 6*(2+7)= 6*9=54 10*6 + 12:3 = 60 + 4 = 64 100-2 * (13-7) = 100 - 2*6 = 100 - 12 = 88 70 - (25-4) : 7 = 70 - 21 : 7 = 70 - 3 = 67 10 * 6 + 12:3 + 2 = 60 + 4 + 2 = 66 5 * (4+7) - 6*3 = 5* 11 - 18 = 55 - 18 = 37 8*9 - (5*4 - 2*7) -2 = 72 - (20 - 14) -2 = 72 - 6 -2 = 64 2*9 : 3 + 12 * (17 - 4 * 3) = 6 + 12 * (17-12) = 6+ 12*5= 6 + 60 = 66 2 * 70 - (2*5+14)* 2-10 = 140 - (10+14) * 2 - 10 = 140 - 24*2 -10 = 140 - 48 - 10 =82
Zad.1 Oblicz sprawność silnika , który pobrał 5 razy wiecej ciepła niż oddał do chłodnicy. ZAd2 Oblicz sprawność silnika Carnota pracującego miedzy temepraturami 400 stopni C i 100 stopni C
Zad.1 Oblicz sprawność silnika , który pobrał 5 razy wiecej ciepła niż oddał do chłodnicy. ZAd2 Oblicz sprawność silnika Carnota pracującego miedzy temepraturami 400 stopni C i 100 stopni C...
Zad1 Podziel 100 zł miedzy trzech chłopców tak, aby Oskar otrzymał dwa razy tyle co Michał, a Michał trzy tazy tyle co Kuba. zad2. Dwanaście stojących na parkingu pojazdów- motocykli i samochodów ma łącznie 38 kół. Ile motocykli stoi na parkingu?
Zad1 Podziel 100 zł miedzy trzech chłopców tak, aby Oskar otrzymał dwa razy tyle co Michał, a Michał trzy tazy tyle co Kuba. zad2. Dwanaście stojących na parkingu pojazdów- motocykli i samochodów ma łącznie 38 kół. Ile motocykli sto...
Połącz strzałkami równe liczby a)1/10 b)0,1 c) 14 d)0,25 e)0,01 f)1/100 zad2 Ułamek 8/5 zapisany w postaci ilorazu to a)8:5 b)8-5 c) 8*5 d)5:8 zad3 l Liczba 5 razy mniejsza od sumy liczb 3/1/2i 1/4 to A)25/4 B)15/4 C)3/4 D)10/4 plissssss DAM NAJ
Połącz strzałkami równe liczby a)1/10 b)0,1 c) 14 d)0,25 e)0,01 f)1/100 zad2 Ułamek 8/5 zapisany w postaci ilorazu to a)8:5 b)8-5 c) 8*5 d)5:8 zad3 l Liczba 5 razy mniejsza od sumy liczb 3/1/2i 1/4 to A)25/4 B)15/4 C)3/4 D)10/4 plissss...
Zad1 Przedstaw liczbę 100 za pomocą czterech dziewiątek i działań arytmetycznych. Zad2 Do jakiej liczby może doliczyć się człowiek, jeśli przyjmiemy, że będzie liczył nieprzerwanie przez 60 lat po 300 dni w roku po 10 godzin dziennie, po 60 liczb na mi
Zad1 Przedstaw liczbę 100 za pomocą czterech dziewiątek i działań arytmetycznych. Zad2 Do jakiej liczby może doliczyć się człowiek, jeśli przyjmiemy, że będzie liczył nieprzerwanie przez 60 lat po 300 dni w roku po 10 godzin dziennie...
kl.3.matma.Zaplanowano powiekszenie terenu sportowego o prostokatna dzialke o wymiarach:200 m szerokosci i 300m dlugosci.Oblicz obwod tej dzialki.Zad2.Malgosia kupila karnet na wjazdy na stok o wartosci 100 punktow.Za normalny wjazd odejmuje sie 8 punktow
kl.3.matma.Zaplanowano powiekszenie terenu sportowego o prostokatna dzialke o wymiarach:200 m szerokosci i 300m dlugosci.Oblicz obwod tej dzialki.Zad2.Malgosia kupila karnet na wjazdy na stok o wartosci 100 punktow.Za normalny wjazd odejmuje sie 8 p...