<001> Program, który we wcześniej wpisanym słowie wyszukuje ilość występowania określonego znaku. <002> Program zapełnia tablicę losowymi liczbami, następnie sortuje je malejąco. <003> Program zapełnia tablicę losowymi liczbami, następnie sortuje je rosnąco. <004> Program sortuje tablicę dwuwymiarową wypełnioną losowymi znakami. <005> Program sprawdza czy podana liczba jest parzysta. <006> Program sprawdza czy podana liczba jest liczbą pierwszą. <007> Program wypełnia tablicę dwuwymiarową losowymi liczbami, wypisuje te liczby na ekranie w kolumnach i wierszach, i podaje liczbę elementów tej tablicy podzielnych przez 3. <008> Program prosi o podanie współrzędnych wierzchołków trójkąta, po czy sprawdza czy trójkąt jest prostokątny. <009> Program za pomocą osobnej funkcji oblicza cenę brutto z podanej wcześniej ceny netto. <010> Program za pomocą osobnej funkcji oblicza cenę brutto z podanej wcześniej ceny netto i procentu. <011> Program oblicza cenę brutto z podanej ceny netto. <012> Program zwraca największą liczbę z wcześniej podanych. Program zbudowany na pętli While, którą kończy podanie wartości 0. <013> Program Kalkulator - wczytuje dwie liczby i wykonuje na nich dane działanie zależne od wyboru użytkownika. <014> Program rozwiązuje dany wzór matematyczny, pilnując czy mianownik we wzorze nie jest równy 0. <015> Program liczący sumę liczb, którymi użytkownik zapełnił tablicę. <016> Program prosi o podanie boków trójkąta i sprawdza jaki trójkąt można z nich zbudować. <017> Program zamienia liczbę w systemie dziesiętnym na system dwójkowy (binarny). <018> Program wyszukuje w podanych liczbach liczby parzyste i wyświetla ich ilość. <019> Program wyszukuje w podanych liczbach liczby nieparzyste i wyświetla ich ilość. <020> Program sprawdza ile liczb jest parzystych i nieparzystych z pośród podanych liczb. <021> Program oblicza ilość wyrazów w zadaniu. <022> Program stwierdza płeć na podstawie wprowadzonego imienia. <023> Program losuje grupę liczb i podaje ilość liczb parzystych, nieparzystych, pierwszych, i tych które są podzielne naraz przez 2 i 3. <024> Program odpytuje użytkownika znajomości tabliczki mnożenia do 100, za dobrą lub złą odpowiedź karze obelgami lub gratuluje, użytkownik po każdym pytaniu ma możliwość zakończenia zabawy. <025> Program oblicza pole powierzchni całkowitej stożka znając promień jego podstawy i jego wysokość. <026> Program oblicza sumę kwadratów kolejnych liczb całkowitych z podanego przez użytkownika zakresu. <027> Program oblicza sumę dwóch liczb w osobnej funkcji o nazwie suma. <028> Program oblicza sumę sześcianów kolejnych liczb całkowitych z podanego przez użytkownika zakresu. <029> Program oblicza iloczyn kolejnych liczb całkowitych z podanego przez użytkownika zakresu. <030> Program oblicza ilość liczb parzystych w podanym przez użytkownika zakresie. <031> Program oblicza ilość liczb nieparzystych w podanym przez użytkownika zakresie. <032> Program oblicza ilość liczb podzielnych przez 3 w podanym przez użytkownika zakresie. <033> Funkcja sprawdzająca czy dana liczba jest pierwszą. <034> Program oblicza ilość liczb pierwszych w podanym przez użytkownika zakresie. <035> Funkcja licząca Cotangens "Ctg" kąta. <036> Program liczący ilość znaków w podanym zdaniu. <037> Program liczący ilość liter w podanym zdaniu. Nie liczy spacji. <038> Program liczący ilość wyrazów w zdaniu. <039> Program liczący ilość wyrazów w zdaniu. (program poprawiony - Ideał) <040> Program obliczający ile razy występuje dany wyraz w wcześniej podanym zdaniu. <041> Program obliczający NWD największy wspólny dzielnik dwóch liczb w osobnej funkcji. <042> Program obliczający NWD największy wspólny dzielnik dwóch liczb. <043> Program wyświetlający na ekranie Trójkąt Pascala. <044> Funkcja obliczająca "Tg" - tangens kąta wyrażonego w stopniach. <045> Funkcja obliczająca "Tg" - tangens kąta wyrażonego w radianach. <046> Program obliczający "Asin" - Arcus sinus kąta wyrażonego w radianach. <047> Program obliczający "Atan2" - Arcus tangens2 kąta wyrażonego w radianach. <048> Funkcja zwracająca resztę z dzielenia liczb rzeczywistych. <049> Program rysuje z gwiazdek trójkąt o danej podstawie. <050> Program rysuje z gwiazdek pusty wewnątrz trójkąt o danej podstawie. <051> Program rysuje z gwiazdek pusty wewnątrz trójkąt równoboczny o danej wysokości. <052> Program rysuje z gwiazdek ramkę o podanej wysokości i podstawie. <053> Program drukuje (wyświetla) dowolną liczbę wizytówek i umożliwia powtórzenie działania programu. <054> Program Silnia - funkcja rekurencyjna. <055> Program Silnia - funkcja rekurencyjna zbudowana na If arytmetycznym. <056> Program Silnia - bez żadnej funkcji. <057> Program Silnia - zwykła funkcja bez rekurencji licząca silnię. <058> Program odczytuje z podanego pliku ciąg znaków, i wypisuje go na ekranie. <059> Program Polimorfizm - wykorzystuje przeciężenie funkcji - deklaracja kilku funkcji pod tą samą nazwą. <060> Program wykorzystuje własny typ ciągu znaków - string. <061> Program zamienia liczbę w postaci dziesiętnej - (arabskią) na liczbę w postaci rzymskiej - (rzymską). <062> Program zamienia liczbę w postaci rzymskiej - (rzymską) na liczbę w postaci dziesiętnej - (arabskią). <063> Program liczy średnią arytmetyczną podawanych liczb i na bierząco ją wyświetla. Program nie posiada warunku zakończenia zabawy!
Mam program w C++ , potrzebuje do niego kod źródłowy. Bardzo prosze o pomoc , jesli ktoś zna sie w tej dziedzinie.pozdro
W załączniku program napisany w Microsoft Word 2003.
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź