Więc tak po pierwsze, ewolucja to jest teoria, więc nikt na lekcji nie może przedstawiać tego jako faktu . Prawa naukowe wykluczają ewolucję, więc kolejne etapy ewolucji gatunku ludzkiego są bez sensu. Jeżeli chodzi o neolit również jest to tylko teoria, ale określa się to mianem rewolucji, nie ze względu na nagłość, szybkość zmian, ale chodzi tu o skuteczność i o to jak to rzutowało na następne pokolenia. Wg tej teorii ewolucji ludzie w paleolicie zachowywali się jak idioci, prowadzili koczowniczy tryb życia itp. natomiast w neolicie ludzie osiadli, przestali przenosić się z miejsca na miejsce, zaczęły powstawać miasta, ktoś musiał sprawować władzę, wymyślono system nawadniania, udomowili niektóre zwierzęta, zostały wynalezione różne narzędzia . Oczywiście to tylko teoria wg której miała ogromne znaczenia dla losów człowieka, ponieważ gdyby nie to, dalej byśmy polowali na zwierzęta i prowadzili koczowniczy tryb życia. Oczywiście to tylko teoria .
1.Scharakteryzuj kolejen etapy ewolucji gatunku ludzkiego.. 2.Wyjasnij dlaczego zmiany zachodzące w neolicie okresla sie mianem rewolucji.Jakie miała ona znaczenie dla losów człowieka?????
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź