Analiza SWOT jako metoda wprowadzenia nowego produktu na rynek na podstawie wymyślonego przez siebie zdarzenia. Bardzo proszę o szybką pomoc :-), dziękuję!

Analiza SWOT jako metoda wprowadzenia nowego produktu na rynek na podstawie wymyślonego przez siebie zdarzenia. Bardzo proszę o szybką pomoc :-), dziękuję!
Odpowiedź

Analiza SWOT Bistro: Silne strony: -lokalizacja -unikalność produktu na danym rynku -niskie koszty produkcji -wniesiony majątek początkowy -korzystne ceny oferowanych usług -zadowalając jakość oferowanych produktów   Słabe strony: -silne nasycenie rynku -małe doświadczenie zarządzającego -potrzeba dofinansowania   Szanse: -szybki rozwój branży -zmiany nastawienia społeczeństwa do spożywania posiłków poza domem -wydłużanie się czasu pracy skutkuje brakiem czasu na przyrzadzanie posiłków w domu -uzyskanie nowych środków finansowych na inwestycję   Zagrożenia: -możliwość pojawienia się nowej konkurencji -silna pozycja dostawców żywności -duża rywalizacja o klienta

Dodaj swoją odpowiedź