podstawowe zasady towarzyszące projektowaniu we wzornictwie przemysłowym . Potrzebuję tego szybko .!!!  

podstawowe zasady towarzyszące projektowaniu we wzornictwie przemysłowym . Potrzebuję tego szybko .!!!  
Odpowiedź

Istnieje wiele podstawowych pojęć leżących u podstaw z zakresu projektowania. Często są one klasyfikowane odmiennie w zależności od metodologii filozofii i nauki. Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zorganizować, tak, że mamy ramy tej dyskusji. Możemy grupy wszystkie podstawowe założenia projektu na dwie kategorie: zasady i elementy. W tym artykule zasady projektowania stanowią najważniejsze prawdy zawodu. Stanowią one podstawowe założenia świata, poradnik praktyka projektowania i wpływają na rozmieszczenie obiektów w składzie. Porównania, elementy konstrukcji są elementy konstrukcji samych obiektów do uzgodnienia. Zacznijmy poprzez skupienie się na zasady projektowania i aksjomatów naszego zawodu. W szczególności, będziemy patrzeć na następujących zasadach: Równowagi Rytm Odsetek Przewaga Jedności   Zasada trzech Zasada trzecie jest narzędziem, które składu korzysta z przekonania, że najbardziej interesujące kompozycje, w których głównym elementem jest poza centrum. Zasadniczo, podjąć wszelkie ramy odniesienia i podzielić go na trzy wprowadzania elementów kompozycji na linii pomiędzy nimi.   Równowagi Równowaga jest równowaga, która wynika z patrzenia na obrazy i oceniając je z naszych pomysłów struktury fizycznej (np. masa, grawitacja lub z boku strony). Jest to układ obiektów w danym projekt dotyczy ona wizualnego, masy ciała w składzie. Wagi zazwyczaj występuje w dwóch formach: symetryczne i asymetryczne.   Symetryczny Symetrycznej równowagi występuje wtedy, gdy masy kompozycji jest równomiernie rozłożone wokół centralnej osi pionowej lub poziomej. W normalnych okolicznościach zakłada identyczne formy po obu stronach osi. Kiedy symetrii występuje w podobnych, ale nie identyczne, formy nazywa zbliżenie symetrii. Ponadto, możliwe jest budowanie kompozycji równie wokół punktu centralnego w wyniku promieniowych symetrii 1. Symetrycznej równowagi jest również znany jako formalnej równowagi.   Asymetryczny Asymetryczne równowagi występuje wtedy, gdy masy kompozycji nie jest równomiernie rozłożone wokół centralnej osi. Polega ona na organizowaniu obiektów o różnej wielkości w skład, tak aby saldo sobie z ich wagi wizualnych. Często nie jest dominującą formą, że jest równoważone przez wielu mniejszych form. Ogólnie rzecz biorąc, asymetryczne kompozycje mają zwykle większe poczucie wizualne napięcia. Asymetryczne równowagi jest również znany jako nieformalne równowagi.   Rytm Rytm jest powtórzenie lub naprzemiennie elementów, często w określonych odstępach czasu między nimi.Rhythm może stworzyć wrażenie ruchu, i może określić wzór i tekstury. Istnieje wiele różnych rodzajów rytm, często określone przez uczucia wywołuje, gdy patrząc na niego. Regular: regularny rytm pojawia się, gdy odstępy między elementami, a często same elementy, są podobnej wielkości i długości.   Flowing: rytm płynącej daje poczucie ruchu, i często jest bardziej organiczne w przyrodzie.   Progressive: progressive rytm pokazuje sekwencję form poprzez postęp kroki.   Odsetek Udział jest porównanie wymiarów lub dystrybucji formularzy. Jest to związek w skali od jednego elementu i drugiego, lub między całego obiektu i jego części. Różne proporcje w składzie może odnosić się do różnego rodzaju równowagi i symetrii, i może pomóc w tworzeniu wizualnej wagi i głębi. W poniższych przykładach, zauważ jak mniejsze elementy wydają się oddalać w tle, podczas gdy większe elementy się do przodu.   Przewaga Dominacja dotyczy w różnym stopniu nacisk w projektowaniu. Określa wizualne masy kompozycji, ustala przestrzeni i perspektywy, a często rozwiązuje gdzie oko wędruje w pierwszej kolejności, gdy patrząc na projekt   Jedności Pojęcie jedności opisuje zależność między poszczególnymi częściami i całej kompozycji. To bada aspekty danego projektu, które są niezbędne do tie składu razem, aby zapewnić sobie poczucie całości, czy też podzielenie go od siebie i dać mu poczucie odmiany. Jedność w projekt jest koncepcją, która wynika z niektórych teorii Gestalt percepcji wizualnej i psychologii, w szczególności tych dotyczących sposobu, w jaki mózg organizuje informacji wizualnej na kategorie lub grupy 2. Teoria Gestalt jest sam, a długie i skomplikowane, zajmujących się w różnych poziomach abstrakcji i uogólnienia, ale niektóre z podstawowych idei, które wychodzą z takiego myślenia są bardziej uniwersalne.   Zamknięcia Zamknięcie jest pomysł, że mózg ma tendencję do uzupełniania brakujących informacji, gdy postrzega obiekt brakuje niektórych jego fragmentów. Obiekty mogą być dekonstrukcji na grupy mniejsze części, a gdy niektóre z tych części brakuje mózg ma tendencję, aby dodać informacje o obiekcie do osiągnięcia zamknięcia. W poniższych przykładach, kompulsywnie wypełnić brakujące informacje, aby utworzyć kształt.   Trwanie Kontynuowanie jest pomysł, że raz zaczniesz patrzeć w jednym kierunku, będą nadal to robić do czegoś bardziej znaczącego twoją uwagę. Perspektywa lub wykorzystania dominującej linii kierunkowych, zwykle skutecznie kierować oczu widzów w danym kierunku. Ponadto, w kierunku oka żadnych przedmiotów, w sam projekt może spowodować podobne działanie. W poniższym przykładzie, oko od razu idzie w dół w kierunku drogi kończący się w prawym górnym rogu ramy odniesienia. Nie ma innej wysokości obiektu do połowu i przekierować uwagę.    

Dodaj swoją odpowiedź