Ankieta w zakładzie gastronomicznym dotycząca poziomu satysfakcji z usług firmy     min 15 pytan (np. czy panu/pani podoba sie nasz lokal , jak oceniacie naza obsluge itp itd)

Ankieta w zakładzie gastronomicznym dotycząca poziomu satysfakcji z usług firmy     min 15 pytan (np. czy panu/pani podoba sie nasz lokal , jak oceniacie naza obsluge itp itd)
Odpowiedź

a więc te dwa które sam wymieniłeś, a pozniej Jak ocenia Pani czystość naszego lokalu ? Czy jest Pani zadowolona z naszych dań ? Czy jest Pani usatysfakcjonowania ze sposobu obsługi ? Czy odwiedza Pani z chęcią nasz lokal ? Czy ma Pani jakieś zastrzerzenia co do żywności, obsługi itp. ? Jak ocenia Pani atmosferę w naszym lokalu ? Czy sądzi Pani, że nasze posiłki są jak domowej roboty ? Czy kiedykolwiek była Pani niezadowolona z usług naszego lokalu ? Jakich ? Czy z chęcią poleca Pani nasz lokal swoim znajomym ? Czy Pani znajomi polecają nasz lokal ? Czy ma Pani jakieś propozycje, uwagi, aby polepszyć nasz lokal ? Czy czuje się Pani u nas dobrze i komfortowo ? Czy często jada Pani lokalach tego typu jak nasz ? Kiedy ostatni raz nas Pani odwiedziła ? Czy ma Pani zamiar nas jeszcze odwiedzić ? Co Pani sądzi o dostawie żywności do domu ? Jest Paniz niej zadowolona ? Ma Pani zaufanie do naszych pracownikow ? Co Pani sądzi o cenach w naszym lokalu ? Co Pani sądzi o jakości podawanych potraw ? Co Pani sądzi o wystroju wnętrza ? Co Pani myśli o naszych promocjach ?   jak sie jakies powtarzaja to sory :)

1. Jakie czynniki i w jakim stopniu wpływają na Pana(i) decyzje wyboru lokalu gastronomicznego? 2. Czy korzysta Pan(i) z lokali gastronomicznych oferujących posiłki kuchni międzynarodowej? 3. Czy organizuje Pan(i) imprezy okolicznościowe w lokalach gastronomicznych? 4. Jak często korzysta Pan(i) z usług organizacji imprez okolicznościowych w lokalu? 5. Jak Pan/Pani dokończyłby/ dokończyłaby zdanie: „Poziom obsługi w wybranych lokalach uważam za……” 6. Jak bardzo w skali od 1 do 5 jest dla Pana(i) istotna opinia rodziny i znajomych o lokalach gastronomicznych? 7. Jak długi był Pana/Pani pobyt w naszym lokalu? 8. Jak ocenia Pan/Pani obsługę? 9. Czy ma Pan/Pani uwagi dotyczące usług oferowanych przez lokal? 10.  Z jakich posiłków korzystał/-a Pan/Pani w lokalu? 11. Jakie zmiany wprowadził(a)by Pan/Pani w lokalu? 12. Jakie cechy bierze Pan/Pani pod uwagę przy ocenie jakości świadczonych usług w lokalu? 13. Czy polecił(a)by Pan/Pani nasz lokal? 14. Jeżeli nie, to dlaczego? 15. Z jakich źródeł czerpie Pan(i) informacje o aktualnych ofertach lokalu? 16. Umiejętność współpracy - przyjazne procedury, realizacja niekonwencjonalnych zamówień, kultura osobista.  

Dodaj swoją odpowiedź