Doszło do zmiany formy nauczania, czyli do zerwania z podziałem na lekcje. Wprowadzono nową nazwę- nauczanie zintegrowane, która niosła z sobą inny sposób nauczania i oceniania. Ocenianiu podlega nie tylko wiedza, ale – w szkole podstawowej – przede wszystkim umiejętności, a ocena powinna także uwzględniać stronę motywacyjną procesów poznawczych.
Komisja Edukacji Narodowej została powołana przez króla Stanisława Augusta.Była pierwsym w Eurpie ministerstwem oświaty.Jej celem było zreformowanie szkolnictwa w Rzeczpospolitej.Młodzież miała być wychowana w duchu patriotyzmu.Wszystkie przedmioty szkolne miały byś wykładane w języklu polskim,który zastąpił obowiązującą dotychczas łacinę .Wprowadzono literaturę ,historię i geografie.KEN zakładała seminaria nauczycielskie oraz szkoły parafialne kształcące dzieci chłopskie .Zreformowała uczelnie wyższe-uniwersytety Krakowski i Wileński.Unowocześniono nauczanie przedmootów przyrodniczych i matematyki.
Wyjaśnij , jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty
Wyjaśnij , jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty...
Wyjaśnij, jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty.Podręcznik "Moja historia 6" cz.1, str. 110, pierwaszy akapit
Wyjaśnij, jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty.Podręcznik "Moja historia 6" cz.1, str. 110, pierwaszy akapit...
1.wyjaśnij jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty
1.wyjaśnij jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty ...
Wyjaśnij jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty
Wyjaśnij jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty...
Towary wytwarzane w manufakturach. Wyjaśnij, jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty?
Towary wytwarzane w manufakturach. Wyjaśnij, jakie rezultaty przyniosła reforma oświaty?...