Wymieniają one zachowania niedopuszczalne: Dokonywanie oraz pozwalanie na dyskryminację ze względu na rasę, kolor skóry, płeć, wiek i kraj pochodzenia; Prowadzenie i chronienie nielegalnych zachowań i praktyk; Traktowanie w sposób dyskryminacyjny pracowników niebędących członkiem stowarzyszenia; Nadużywanie pozycji i autorytetu, w tym żądanie dóbr, usług lub gotówki jako wynagrodzenia za korzyści odniesione przez gościa; Dopuszczanie, by osobiste problemy wpływały na profesjonalną działalność, w tym angażowanie się w działania prowadzące do konfliktu interesów, co w konsekwencji prowadzi do szkody hotelu, gościa lub współpracowników. Zachowania pożądane to: Prowadzenie spraw w sposób profesjonalny, grzeczny i ułożony, z kurtuazją i pomocą dla gościa, współpracowników i kolegów; Punktualne i uprzejmie odpowiedzi na korespondencję, pytania, telefony oraz punktualne dokonywanie płatności na transakcje będące przedmiotem obowiązków; Obiektywizm i niezależny osąd w rekomendacji dóbr i usług; Kierowanie się przesłaniem, że celem stworzonego miejsca pracy jest służba gościom.
1 witać gości 2 być miłym dla gosci 3 zwracac się z uprzejmością 4 proponowac coś do jedzenia picia 5 rozmawiać (zagadywac) o zeczach miłych sympatycznych 6 nie wypraszać gości z domu sami powinni wiedzieć kiedy mają wyjść
Opracuj w pięciu punktach zasady gościnności użyj formy rozkazujacej
Opracuj w pięciu punktach zasady gościnności użyj formy rozkazujacej...