1. Co ma sie stac, niech sie stanie. 2.wzdaje mi sie, ze czytalem te ksiazke. 3.kto nir pracuje, ten nie je. 4.nie wiadomo, czy te okrzyki to rozkaz.
Tata przypomniał mi, że wychodzimy do teatru . Mama raczej nie pójdzie, gdyż boli ją głowa. Jeśli ją poprosimy, moŻe da się namówić. Niewiem gdzie leżą bilety. Powiedź co sądzisz o tym przedstawieniu. Spektakl, który ostatnio widziałam, jest znakomity. Byłem tu wtedy, gdy padał śnieg. Zrób to tak, żeby nikt nie zauważył. Zawsze możesz u nas przenocować, jeżeli przyjdziesz tu na dłużej. Nie nauczył się jeździć na nartach, mimo że mieszka w Zakopanem. Mam nadzieję że tyle wystarczy .
Wyszukaj kilka przykładów różnych zdań złożonych podrzędnie w popularnych utworach literackich . Okrśl ich rodzaje , zrób wykresy . Prosze
Wyszukaj kilka przykładów różnych zdań złożonych podrzędnie w popularnych utworach literackich . Okrśl ich rodzaje , zrób wykresy . Prosze...
Analiza tekstów wybranego polskiego zespołu młodzieżowego
Do prezentacji wybrałam temat: ”Analiza językowa tekstów piosenek wybranego polskiego zespołu młodzieżowego”. Ten wybór wiąże się z moimi zainteresowaniami funkcją języka w przekazie muzycznym współczesnych młodzieżowych twórcó...
Omówienie właściowości mowy dziecka przedszkolnego
OMÓWIENIE WŁAŚCIWOŚCI MOWY DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO
W ciągu okresu przedszkolnego dziecko stopniowo poszerza swój słownik i operuje coraz sprawniej regułami fonetyki i gramatyki języka. W rezultacie, w wieku 6-7 lat posługuje się s...