dostaje jako szef hotelu zażalenie,że kelner miał brudne paznokcie i był nie miły, jak to usprawiedliwić? daje naj!

 dostaje jako szef hotelu zażalenie,że kelner miał brudne paznokcie i był nie miły, jak to usprawiedliwić? daje naj!
Odpowiedź

Ogólnie na Hotelarstwie stosuje się metodę rekompensaty:)   W przypadku zazalenia na ktoregos z pracownikow szef hotelu chcac utrzymac dobre imie obiektu oraz sie stracic klientow musi za pracownika przeprosic (co jest oczywiste) kolejnym punktem jest rekompensata może to być na przykład darmowy obiad w restauracji (co jest najczestsza forma zadoscuczynienia).   Ogolnie nie da sie usprawiedliwic w takiej sytuacji kelnera z uwagi na to że obowiazuja specjalne przepisy BHP ktore mowia ze brud w gastronomii jest niedopuszczalny! Zlego zachowania tez sie nie da usprawiedliwic.Kelnerzy to rodzaj pracownikow ktorzy musza byc dla goscia uprzejmi gdyz reprezentuja swoja postawa obiekt w ktorym pracuja...zazwyczaj zle zachowanie  kelnerow wiaze sie z utrata przez nich pracy:)

Droga Pani Kowalska przyjęłem Pani zażalenie i chciałabym bardzo przeprosić w imieniu swoim i pracownika. Jest to nie do przyjęcia zeby kelner był nie miły, ale moge Pani obiecać, że ta sytuacje wiecej sie nie powtórzy a w ramach przeprosin moze Pani zamówi sobie u nas obiat na koszt hotelu.Jeszcze raz bardzo przepraszam

Dodaj swoją odpowiedź