Zaprojektowanym przez siebie hotelu zaproponuj program lojalnosciowy i różne rodzaje rabatów,data otwarcia hotelu maj 2012 odległość od stadionu w Gdańsku 50km. Dziękuje!

Zaprojektowanym przez siebie hotelu zaproponuj program lojalnosciowy i różne rodzaje rabatów,data otwarcia hotelu maj 2012 odległość od stadionu w Gdańsku 50km. Dziękuje!
Odpowiedź

Program lojalnościowy dla hotelu "JANTAR" w Gdańsku Szanowni Państwo W maju 2012 roku przewidujemy uroczyste otwarcie Hotelu "JANTAR", który zlokalizowany jest w odległości ok. 50 kilometrów od Gdańska i stadionu na którym odbywać się będą mecze turnieju w piłce nożnej - "EURO - 2012". Naszą ofertę kierujemy do wszystkich tych, którzy otrzymają status "Stałego Gościa" naszego hotelu. Status ten będzie przysługiwał wszystkim naszym gościom, którzy w ciągu każdego roku kalendarzowego spędzą w naszym hotelu minimum 5 dni. którzy w okresie do 31 marca 2011 roku dokonają rezerwacji w naszym hotelu na jakikolwiek termin w 2012 roku. Udział w programie polega na zbieraniu punktów podczas każdej wizyty w hotelu, a następnie wykorzystywanie ich na nagrody oraz przywileje. Pieniądze wydane na nocleg w hotelu, konsumpcję w restauracji, kawiarni, lub klubie hotelowym lub tylko na parking są przeliczane na punkty i gromadzone na koncie Uczestnika programu. Każdy Uczestnik sam decyduje, na co zamierza przeznaczyć swoje punkty. Przywileje z których korzystać mogą Stali Goście - uczestnicy programu lojalnościowego to: - pobyt w hotelu - posiłek w restauracji - korzystanie z parkingu - udostępnienie sali konferencyjnej - udział w wycieczkach organizowanych przez hotel. Dodatkowo każdemu Stałemu Gościowi naszego hotelu przysługuje też 15% rabat na korzystanie z noclegów, oraz 10% rabat za konsumpcję w obiektach gastronomicznych hotelu. Niezależnie od punktów i rabatu na usługi świadczone przez hotel punkty mogą być wykorzystywane na usługi świadczone przez Partnerów Hotelu takich jak: Biuro Podróży "POSEJDON", Zespół basenów i SPA "SWIMMER", Taxi - Korporacja "NEPTUN". Uczestnikom Programu przysługuje zniżka podstawowa na usługi świadczone przez firmy partnerskie w wysokości 10%, a dodatkowo punkty zgromadzone w Programie mogą stanowić podstawę do dalszego obniżenia ceny usług. Punkty przeliczane będą na złotówki według przelicznika podanego w załączniku do Programu. PROMOCJA NADZWYCZAJNA Wszyscy, którzy w okresie do 31 marca 2011 roku dokonają rezerwacji w naszym hotelu na jakikolwiek termin w 2012 roku zostają automatycznie członkami Programu lojalnościowego i otrzymują status Stałego Gościa niezależnie od ilości dni rezerwacji ze wszystkimi wynikającymi stąd przywilejami. Dodatkowo wszyscy którzy skorzystają z usług oferowanych przez hotel w ramach PROMOCJI NADZWYCZAJNEJ wezmą udzał w losowaniu następujących nagród: - weekendy w hotelu dla 2-ch osób - ilość nagród - 5 (wartość nagrody - 700 zł) - uroczysta kolacja dla 2-ch osób   - ilość nagród - 5 (wartość nagrody - 250 zł) - NAGRODA SPECJALNA - 2 bilety na jeden z meczów rozgrywanych na stadionie w Gdańsku, w ramach EURO-2012, łącznie z dwoma noclegami w hotelu wartość nagrody - 1.800 zł Program lojalnościowy wraz z wynikającymi stąd przywilejami będzie podlegał stałej modyfikacji poprzez rozszerzanie rodzajów nagród i rabatów, oraz nowe usługi świadczone przez hotel i Firmy partnerskie

Dodaj swoją odpowiedź