Ułóż i zapisz dialog telefoniczny pomiędzy osobą zgłaszającą reklamację wadliwego obuwia a sprzedawcą,który nie chce tego uznać.Nie zapomnij o właściwej interpunkcji. Prosze aby było zrobione do 20:00 !!!!!!!!!!!!!         2011-02-28!!!!!!!!!

Ułóż i zapisz dialog telefoniczny pomiędzy osobą zgłaszającą reklamację wadliwego obuwia a sprzedawcą,który nie chce tego uznać.Nie zapomnij o właściwej interpunkcji. Prosze aby było zrobione do 20:00 !!!!!!!!!!!!!         2011-02-28!!!!!!!!!
Odpowiedź

-witam -witam serdecznie -proszę pana wczorajszego dia kupowałem u państwa adidasy -rozumiem -lecz gdy je wyciągnołem z pudełka miały naderwany język -rozumiem że chce je pan wymienić -tak -ale nie jestem pewien czy to pan przypadkiem nie wyrwał tego języka -ja?skąd był naderwany jak je wyciągnołem z pudełka -a czy ma pan paragon? -niestety nie -więc nie mam pewności że to w naszym sklepie pan kupował obuwie -ale można sprawdzić na monitoringu -nnie niestety nie uważam tą rozmoew za zakończoną dowidzenia -żegnam pana

Dodaj swoją odpowiedź