telefoniczna wady: ludzie gdy tylko słyszą, że to reklama często się rozłączają, ponieważ boją się, że rozmowa będzie prszeprowadzana na ich koszt, potencjalny klient nie może zobaczyć towaru zalety: dużo ludzi posiada telefon, starsze osoby często dają się namówić ;p radiowa wady: reklama nie może zawierać zbyt skomplikowanych i długich treści, puszczana zbyt często może znużyć bądź zdenerwować odbiorcę zalety: jest tania w porównaniu z reklamą telewizyjną, często wykorzystywane w nich są melodie, słowa, powiedzenia, które łatwo zapamiętujemy prasowa codzienna wady: brak zainteresowania reklamami, w szczególności jeśli jest ich dużo w gazecie, jeżeli gazeta wydawana jest codziennie to krótkość istnienia reklamy, kiepski papier= kiepskie kolory zalety: szeroki odbiór (zależny od nakładu), możliwość szybkiego umieszczenia reklamy jak i jej modernizacji, ułatwiony kontakt z odbiorcą, gdyż może ją wielokrotnie zobaczyć, wyciać sobie itp. czasopisma wady: takie czasopisma mają mniej odbiorców niż codziennie, nadawcy takiej reklamy muszą ją zamawiac dużo wcześniej zalety: jeśli to pismo np. hobbystyczne to reklamy odbiorcę będą interesować tak samo jak artykuły, w czasopismach zdjęcia, kolory itp. są lepszej jakości niż w gazetach bilbordy wady: brak selektywności odbiorców zalety: łatwo zauważalna, stosunkowo tania, stała, powrzechna
Wymien podstawowe srodki reklamy zalety i wady i srodki reklamy: telefon, radio, prasa codzienna, casopisma,zewnetrzne bilbordy
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź