Ubiór Pana Kleksa Pan Kleks nosił szerokie, czerwone spodnie, długi surdut w kolorze czekolady lub bordowym, zapinał go na szklane guziki. Nosił również koszulę z wysokim kołnierzem i muchą . Nosił także aksamitną kamizelkę w kolorze dojrzałych cytryn. Całość stroju dopełniał frak w kolorze tabaki, z zielonymi wyłogami. Wszędzie miał bardzo dużo kieszeni, w jednej z nich, we fraku, nosił Mateusza.
Pan Kleks uwielbiał nosić bardzo obszerne odzienie. Bardzo śmiesznie wyglądał w szerokich spodniach, zwłaszcza gdy wiatr w nie dmuchał ,wtedy przypominały balon. Spodnie wyposażone były w szesnaście kieszeni. Powagi Kleksowi dodawał długi i za duży surdut, który był koloru bordo ewentualnie czekoladowego,z tylko jedną kieszenią, która była z tyłu. Pod surdutem nosił kamizelkę cytrynowo-aksamitną, która była zapinana na szklane guziki wielkości śliwek i posiadała aż dwadzieścia cztery kieszenie . W jego ubiorze nie mogło nigdy zabraknąć wysokiego i bardzo sztywnego kołnierzyka, na który zakładał zamiast krawatu, aksamitną kokardkę. Ogromne wiązane buty i okrągłe okularki są ostatnimi dodatkami do pełnego ubioru Kleksa.
opisz ubiór Pana kleksa pomocy dam naj
opisz ubiór Pana kleksa pomocy dam naj...
Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ
Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ...
Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ
Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ...
Opisz pana Kleksa według planu: 1. wygląd (głowa,wąsy,broda) 2. ubiór 3. umiejętności 4. Stosunek uczniów do pana Kleksa 5.Nasze własne zdanie o Bohaterze. DAJE NAJ ! proszę nie za długie
Opisz pana Kleksa według planu: 1. wygląd (głowa,wąsy,broda) 2. ubiór 3. umiejętności 4. Stosunek uczniów do pana Kleksa 5.Nasze własne zdanie o Bohaterze. DAJE NAJ ! proszę nie za długie...
Opisz pana Kleksa według planu . 1. Wygląd Kleksa to znaczy ( wzrost , głowa , twarz ) 2. Ubiór 3. Umiejętności. 4. Moje zdanie o bohaterze .
Opisz pana Kleksa według planu . 1. Wygląd Kleksa to znaczy ( wzrost , głowa , twarz ) 2. Ubiór 3. Umiejętności. 4. Moje zdanie o bohaterze ....