opisz ubiór pana kleksa

opisz ubiór pana kleksa
Odpowiedź

Ubiór Pana Kleksa Pan Kleks nosił szerokie, czerwone spodnie, długi surdut w kolorze czekolady lub bordowym, zapinał go na szklane guziki. Nosił również koszulę z wysokim kołnierzem i muchą . Nosił także aksamitną kamizelkę w kolorze dojrzałych cytryn. Całość stroju dopełniał frak w kolorze tabaki, z zielonymi wyłogami. Wszędzie miał bardzo dużo kieszeni, w jednej z nich, we fraku, nosił Mateusza. 

Pan Kleks uwielbiał nosić bardzo obszerne odzienie. Bardzo śmiesznie wyglądał w szerokich spodniach, zwłaszcza gdy wiatr w nie dmuchał ,wtedy przypominały balon. Spodnie wyposażone były w szesnaście kieszeni.  Powagi Kleksowi dodawał  długi i za duży surdut, który był koloru bordo ewentualnie czekoladowego,z tylko jedną kieszenią, która była z tyłu. Pod surdutem nosił kamizelkę cytrynowo-aksamitną, która była zapinana na szklane guziki wielkości śliwek i posiadała aż dwadzieścia cztery kieszenie .   W jego ubiorze nie mogło nigdy zabraknąć wysokiego i bardzo sztywnego kołnierzyka, na który zakładał zamiast krawatu, aksamitną kokardkę.  Ogromne wiązane buty i okrągłe okularki są ostatnimi dodatkami do pełnego ubioru Kleksa.  

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

opisz ubiór Pana kleksa pomocy dam naj

opisz ubiór Pana kleksa pomocy dam naj...

Język polski

Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ

Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ...

Język polski

Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ

Opisz pana kleksa zgodnie z planem [akademia pana kleksa]: 1.wygląd 2.Ubiór 3.Umiejętności 4.Nawyki i przyzwyczajenia 5.Cechy Pana Kleksa 6.Stosunek uczniów do pana kleksa BEZ POWTÓRZEŃ...

Język polski

Opisz pana Kleksa według planu: 1. wygląd (głowa,wąsy,broda) 2. ubiór 3. umiejętności 4. Stosunek uczniów do pana Kleksa 5.Nasze własne zdanie o Bohaterze. DAJE NAJ ! proszę nie za długie

Opisz pana Kleksa według planu: 1. wygląd (głowa,wąsy,broda) 2. ubiór 3. umiejętności 4. Stosunek uczniów do pana Kleksa 5.Nasze własne zdanie o Bohaterze. DAJE NAJ ! proszę nie za długie...

Język polski

Opisz pana Kleksa według planu . 1. Wygląd Kleksa to znaczy ( wzrost , głowa , twarz ) 2. Ubiór 3. Umiejętności. 4. Moje zdanie o bohaterze .

Opisz pana Kleksa według planu . 1. Wygląd Kleksa to znaczy ( wzrost , głowa , twarz ) 2. Ubiór 3. Umiejętności. 4. Moje zdanie o bohaterze ....