opisz podane punkty : 1.charakterystyka firmy cukierniczej, produktów. 2.budżet na reklame. 3.nosnik reklamy. 4.hasło reklamowe. 5.cel promocji. 6.zasieg kampani

opisz podane punkty : 1.charakterystyka firmy cukierniczej, produktów. 2.budżet na reklame. 3.nosnik reklamy. 4.hasło reklamowe. 5.cel promocji. 6.zasieg kampani
Odpowiedź

5) ele o charakterze ekonomicznym mają charakter skwantyfikowany, mierzone wzrostem wielkości (wartości) sprzedaży promowanego produktu lub zwiększenia udziału w rynku, są one najczęściej związane ze wzrostem dochodów lub są nastawione na oszczędność kosztów; cele o charakterze informacyjno - nakłaniającym, polegają na zmianie stosunku adresatów promocji do danego produktu (przedsiębiorstwa) i tworzeniu lojalności wobec marki. 4) Zalety z posiadania własnego hasła reklamowego: - w sugestywny sposób przedstawia produktu lub markę potencjalnemu klientowi, - odróżnia prezentowaną ofertę od konkurencyjnej, - jest zwięzłym i trafnym stwierdzeniem, podkreślającym główne zalety reklamowanego produktu, - jest zapamiętywane przez klientów (czy tego chcą czy nie), - powoduje u konsumenta pozytywne uczucie pożądania prezentowanego produktu, - dobrze brzmi!

Dodaj swoją odpowiedź