jesteś pracownikiem działu obsługi klienta w sieci kablowej. rozmawiasz przez tel. z abonamentem, który zgłasza brak obrazu telefonicznego a chce obejrzeć mecz piłkarski.jakich reguł powinien przestrzegać aby ta komunikacja była skuteczna

jesteś pracownikiem działu obsługi klienta w sieci kablowej. rozmawiasz przez tel. z abonamentem, który zgłasza brak obrazu telefonicznego a chce obejrzeć mecz piłkarski.jakich reguł powinien przestrzegać aby ta komunikacja była skuteczna
Odpowiedź

Po pierwsze z abonamentem nie da się rozmawiać :) ...z abonentem owszem! Po drugie obraz telefoniczny w kablówce to raczej wymysł! ...obraz telewizyjny owszem.   Pracownik działu obsługi klienta w sieci kablowej, rozmawiając przez tel. z abonentem, powinien zwięźle i skutecznie przekazywać informacje. Ustalić przyczynę usterki i przy współpracy abonenta próbować zaradzić problemowi. Pracownik kablówki ma być obiektywny i nie dać klientowi "wskoczyć sobie na głowę". Przestrzegając zasady kulturalnej relacji, komunikacja będzie skuteczna.

Dodaj swoją odpowiedź