Określenie segmentu docelowego oznacza wyznaczenie grupy odbiorców do których kierowany będzie produkt. I tak *soczek Kubuś- produkt kierowany do grupy dzieci w wieku 2-10 lat- bo jest smaczny ma witaminy i nie zawiera konserwantów i cukru- co jest ważne dla rodziców *Mercedes C 220CDI-produkt skierowany do biznesmenów w wieku +30 lat ponieważ ma wysoki standard wykonania i jest bardzo reprezentacyjny. *Byty martensy- produkt którego grupą docelową jest młodzież ponieważ są mocne i solidnie wykonane *Szybki kredyt od ręki- produkt którego grupą docelową jest przecięty pracujący polak(wieku 20- 50) któremu nie starcza pieniędzy a miesięczne wydatki
- soczek Kubus -jest to produkt kiedowany do grupy dzieci w wieku od 2 do 10 lat. - Mercedes C220CDI - jest to produkt kierowany do biznesmenów powyzej 30 roku życia.. bo ma wysoki standart. -Buty dr Martens - grupą docelową tego produktu jest młodzież , bo są trwałe i wygodne. -szybki kredyt od ręki - jego grupą docelową jest przeciętnie pracujacy polak w wieku od 20 do 50 lat.