szkolenie na danym stanowisku napisać

szkolenie na danym stanowisku napisać
Odpowiedź

Opis szkolenia "Nowoczesne techniki sprzedaży" 17 – 18 czerwca 2008, godz. 09:00-16:00 Sopot, Centrum Przedsiębiorczości, ul. Polna 1, teren Hipodromu     CEL - Zdobycie wiedzy na temat marketingu, psychologii społecznej, poszerzenie wiedzy merytorycznej w zakresie praktycznego wykorzystania technik sprzedaży i obsługi klienta tak by usprawniać i zwiększać efektywność pracowników zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta ODBIORCY – Handlowcy, przedstawiciele handlowi, osoby zajmujący się pozyskiwaniem nowych klientów jak również ci, którzy mają duży kontakt z klientem KORZYŚCI - Zdobycie umiejętności na temat kreowania pożądanego obrazu siebie, budowania zaufania do siebie u klientów, nawiązywania kontaktu, przedstawiania i obrony swoich argumentów oraz radzenia sobie z negatywnymi emocjami PROWADZĄCY – Małgorzata Popis posiada piętnastoletnie doświadczenie jako konsultant i trener zajmuje się projektowaniem autorskich programów szkoleniowych oraz prowadzeniem szkoleń dla firm w zakresie marketingu i sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi oraz w zakresie rozwoju osobistego i komunikacji w biznesie doświadczenie w zakresie rozwoju osobistego i zarządzania zasobami ludzkimi zdobyte w trakcie programów szkoleń dla trenerów (train-the-trainers) w pracy z firmami korzysta z metod zwiększania efektywności pracowników poprzez ich odpowiedni dobór i ocenę dopasowania do zajmowanych stanowisk ekspert, trener w licznych projektach szkoleniowych finansowanych ze środków pomocowych UE i USA   KOSZT Szkolenie jest dofinansowane przez Urząd Miasta w Sopocie. Koszt szkolenia dwudniowego dla 1 osoby wynosi 150 zł. Opłata obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Wpłaty należy dokonać do 13 czerwca, faktury będą do odebrania na szkoleniu lub przesłane pocztą.   METODOLOGIA Warsztaty szkoleniowe, liczebność grupy max.15 osób.   MIEJSCE SZKOLENIA Sala szkoleniowa w Centrum Przedsiębiorczości w Sopocie, ul. Polna 1, teren Hipodromu. Dojazd: brama wjazdowa na Hipodrom od strony Sopot-Wyścigi, pierwszy budynek po prawej stronie. Parking niestrzeżony przed bramą Hipodromu lub strzeżony (odpłatny) na terenie Hipodromu.   PROGRAM SZKOLENIA Nowoczesne techniki sprzedaży Wtorek, 17 czerwca 8:45 – 9:00 Rejestracja, poranna kawa 9:00 – 10:30 Sprzedaż jako proces Sprzedawca jako doradca   10:30 – 10:45 Przerwa kawowa   10.45 – 12.00 Planowanie sprzedaży nawiązywanie kontaktu z klientem – lekka konwersacja   12:00 – 12:15 Przerwa kawowa   12.15 – 13.30 Komunikacja w sprzedaży i obsłudze klienta odkrywanie potrzeb klientów, motywy i potrzeby klientów, skłaniające ich do zakupu   13:30 – 14:00 Lunch   14.00 – 16.00 Komunikacja w sprzedaży i obsłudze klienta cd. techniki perswazji technika sprzedawania korzyści klientom   Środa, 18 czerwca   9.00 – 10.30 Komunikacja w sprzedaży i obsłudze klienta cd. radzenie sobie z zastrzeżeniami jak skutecznie zakończyć proces sprzedaży   10:30 – 10:45 Przerwa kawowa   10.45 – 12.00 Potrzeby klientów wobec Działu Obsługi Klienta Trójkąt satysfakcji, rodzaje potrzeb psychologicznych   12:00 – 12:15 Przerwa kawowa   12.15 – 13.30 Emocje i skargi klientów Radzenie sobie z trudnymi klientami Rodzaje emocji   13:30 – 14:00 Lunch   14.00 – 16.00 Zdenerwowany klient – jak okazywać zrozumienie dla emocji klienta? Agresywny klient Zakazane zwroty w obsłudze klienta    

Jeżeli dobrze zrozumiełem to chodzi Ci o szkolenie z zakresu BHP? Jeżeli tak to program takiego szkolenia jest uregulowany w http://www.ciop.pl/9941.html (w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy)  szukaj: instruktarz stanowiskowy) Tam na końcu są określone "ramowe programy" I w zalezności od tego jakie masz stanowisko, warto coś dodać: np. stanowisko "operator walca" > dodać 6. "bezpieczna jazda walcem w warunkach budowy" itp. Jak coś, to pisz. Pozdrawiam

Dodaj swoją odpowiedź