jakie działania poza cenowe mogą stosować następujące podmioty aby być konkurencyjni na rynku a) supermarket b) mały sklep osiedlowy c) zakład fryzjerski  d) firma produkująca obrabiarki e) firma odieżowa szyjąca kostiumy damskie

jakie działania poza cenowe mogą stosować następujące podmioty aby być konkurencyjni na rynku a) supermarket b) mały sklep osiedlowy c) zakład fryzjerski  d) firma produkująca obrabiarki e) firma odieżowa szyjąca kostiumy damskie
Odpowiedź

a) wyprzedaże i dobra reklama b) ulotki c) ulotki, ukazanie efektów swojej pracy na papierze i umieszczenie go w dobrze widocznym miejscu. d) reklama w telewizjii, bądź reklama "polecaczy" e) reklama z odniesieniem się do mody.

a) degustacje, 3 w cennie 2 b) rabat dla stałych klientów c) ulotki, darmowe próbki szamponów, etc. d) reklama, hasła reklamowe e) reklama, szeroki wybór krojów dopasowanych na każdą figurę

Dodaj swoją odpowiedź