1. Wynajem lokalu 2. Zatrudnienie kelnerów 3. Podpisanie umów o pracę z kucharzami (zatrudnienie) 4. Zakup wyposażenie wnętrza - stoły, krzesła etc 5. Zakup potrzebnego sprzetu gastronomicznego - noże, przyprawy, ścierki 6. Dbanie o czystość lokalu - środki czystości, ew. wynajem sprzątaczki 7.Amortyzacja (zużycie środka trwałego) 8. Odprowadzanie podatków 9. Koszty związane z nieszcześliwymi wypadkami - zbicie talerzy, zepsucie się piekarnika 10. Koszty związane z reklamą swojego zakładu gastronomicznego
- Zakup produktów żywnościowych - wynagrodzenia pracowników - koszty energii elektrycznej - koszty klimatyzacji - koszty telofonów i internetu - koszty reklamy - koszt zakupu mebli i sprzętu - Sprzęt biurowy (komputer z oprogramowaniem, laptop, regał, szafa, drukarka, skaner, fax, telefon z automatyczną sekretarką, przybory biurowe, biurko, krzesło obrotowe) - koszt zakupu oprzyrządowania kuchennego (naczynia, patelnie, zastawa stołowa, sztućce, szkło, przybory) - koszty usług obcych np. transport