Wpisz werbalne i niewerbalne komunikaty, którymi trzeba, oraz którymi nie należy posługiwać się, kontaktując się telefonicznie. Werbalne niezbędne lub potrzebne: Werbalne niedopuszczalne: Niewerbalne niezbędne lub potrzebne: Niewerbalne niedopuszczalne:

Wpisz werbalne i niewerbalne komunikaty, którymi trzeba, oraz którymi nie należy posługiwać się, kontaktując się telefonicznie. Werbalne niezbędne lub potrzebne: Werbalne niedopuszczalne: Niewerbalne niezbędne lub potrzebne: Niewerbalne niedopuszczalne:
Odpowiedź

Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie pracy. Spis treści : Wstęp 3 1. Czym jest komunikacja? 4 1.1. Pojęcie i pochodzenie słowa „komunikacja”. 4 1.2. Struktura komunikowania się 4 1.3. Cechy rozmowy i różnice między komunikacją. 5 1.4. Funkcje komunikacji względem jego uczestników 6 2. Komunikacja werbalna i niewerbalna 7 2.1. Komunikowanie się werbalne 7 2.2. Komunikowanie się niewerbalne 11 Podsumowanie 16 Bibliografia 18

Dodaj swoją odpowiedź