powinno być chyba tak : 30%*90=0,3*90=27 90%*30=0,9*30=27 Te liczby są równee
0.3x 90=27 0.9x30=27 Liczby sa równe :)
Sprawdź,która liczba jest większa . a)30% liczby 90 czy 90% liczby 30 b)5% liczby 120 czy 120% liczby 5
Sprawdź,która liczba jest większa . a)30% liczby 90 czy 90% liczby 30 b)5% liczby 120 czy 120% liczby 5...
Sprawdź się! 1.Zapisz w postaci liczby dziesiętnej. a)9/25 b)1 13/40 2.Zapisz w postaci ułamka zwykłego nieskracalnego. a)0,35 b)0,48 3.Znajdź rozwinięcie dziesiętne ułamka 7/15. 4.Która liczba jest większa: 0,59 czy 7/12? Ma
Sprawdź się! 1.Zapisz w postaci liczby dziesiętnej. a)9/25 b)1 13/40 2.Zapisz w postaci ułamka zwykłego nieskracalnego. a)0,35 b)0,48 3.Znajdź rozwinięcie dziesiętne ułamka 7/15. 4.Która liczba jest większa: 0...
Architektura komputera klasy IBM PC
Spis treści:
I. Wstęp
II. Definicja słowa "komputer"
III. Historia komputera klasy IBM PC.
IV. Budowa komputerów klasy IBM PC
1. Monitor.
2. Klawiatura
3. Mysz
4. Obudowa
5. Płyta Główna
...
Test gimnazjalny, z matmy + odpowiedzi (probny)
KOD UCZNIAPRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNYZ ZAKRESU PRZEDMIOTÓWMATEMATYCZNO–PRZYRODNICZYCHInformacje:1. Sprawdź, czy arkusz egzaminacyjny zawiera 12 stron. Ewentualny brak zgłoś przewodniczącemu zespołu nadzorującego.2. Pierwsza część arkusza...
Podzespoły komputera - przekrój wiedzy
KONFIGUROWANIE PŁYT GŁÓWNYCH:
PROCESOR
Pojęcie:
Procesor (processor) - Urządzenie wykonujące elementarne rozkazy zapisane we właściwym kodzie. Procesorów wersji zminiaturyzowanej z...