Szanse: - Wzrost zamożności części społeczeństwa, która preferuje wysokiej jakości imprezy - Zmiana modelu konsumpcji klasy średniej – wzrost zapotrzebowania na imprezy wysokiej jakości - Utrzymywanie się pozytywnego wizerunku Spółki na rynku, która postrzegana jest jako:- Godny zaufania partner handlowy i finansowy- Atrakcyjny pracodawca- Firma przyjaźnie nastawiona do otoczenia - Doświadczenie firmy doceniane przez klientów - Duża grupa lojalnych klientów Zagrożenia: - Ubożenie niższego segmentu klientów – potencjalnych nabywców imprez - Rosnąca liczba poważnych, aktywnie działających konkurentów, którzy adresują swą ofertę do tych samych grup odbiorców - Aprecjacja złotówki ( spadek realnej wartości złotówki ) - Coraz bardziej atrakcyjna oferta firm konkurencyjnych, postrzegana przez klientów i detalistów jako szeroka i ogólnie dostępna - Niż demograficzny
szanse - nowe typy atrakcji turystycznych zwiekszająca sie moda na spędzanie wakacji po za domem - narastająca chęć poznawcza ludzi - otwieranie się granic coraz większej ilosci państw - zwiekszenie zamozności ludzi w europie - niższe ceny usług turystycznych w krajach objętych kryzysem (dobrym przykładem jest grecja która z powodu braku środków na spłaty zadłużeń zmienia swoją politykę turystyczną) zagrożenia - poszerzanie się kryzysu w Europie - coraz większy pęd życia ludzi, brak czasu - duża podaż biór turystycznych na rynku która zwiększa się z każdym rokiem - rozpowszechnianie się zjawiska bogacenia się bogatych, a ubożenia biednych przez co uboga warstwa społeczna nie kozysta z takich usług z powodu braku funduszy