Witam, A: Guten Tag. Ist das das Büro des Hotels Hilton? Dzień dobry. Czy to biuro rezerwacji hotelu Hilton? B: Guten Tag. Ja natürlich. Wie kann ich Ihnen helfen? Dzień dobry. Tak oczywiście. W czym mogę pomóc? A: Ich möchte drei Zimmer vom 18. bis zum 26. August reservieren lassen. Chciałbym zarezerwować trzy pokoje od 18 do 26 sierpnia. B: Es tut mir leid, alles ist besetzt. Przykro mi, wszystkie pokoje są zajęte. A: Haben Sie wirklich keine freien Zimmer? Czy naprawdę nie ma wolnych pokoi? B: Das stimmt. Keine Zimmer frei. Zgadza się, żadnych wolnych pokoi. A: Ich bin enttäuscht. Auf Wiedersehen. Jestem rozczarowany. Do widzenia. B: Es tut mir so leid. Auf Wiedersehen. Tak mi przykro. Do widzenia. ============================================================= bitte sehr :)
proszę niech ktoś napisze mi :
dialog w którym ma sie zajdować ;
jak zarezerwować miejsce w hotelu?
daje najlepsze ; >
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź